  • Data: 2010-10-26 16:52:16
    Temat: Re: [PJ] Skąd się biorą pytania na egzamin?
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 299 roku bieżącego, Szwed zeznał(a) jak następuje:

    > Gdyby tak było, to cały Wrocław powinien dostac mandaty :)

    Funkcjonuje coś takiego jak jazda drogą bez wyznaczonych pasów ruchu,
    znaczy ja to rozumiem tak, że jest na tyle szeroko iż dwie puchy jadą
    obok siebie mimo że nie ma linii na jezdni, w Wawie jest parę takich
    miejsc.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl