  • Data: 2010-10-26 17:16:06
    Temat: Re: [PJ] Skąd się biorą pytania na egzamin?
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szwed pisze:
> [...]
    SZYSCY_SIE_ZMIESCIMY.html

    > Wiem. No ale co w związku z tym, że my wiemy? Nic. Oni (kierowcy) nie
    > wiedzą.

    oni, my, kierowcy. nie wiedzą wielu rzeczy. wystarczy choćby ten wątek
    poczytać. tu to my czy oni?

    > Po to choćby, żeby na egzaminie były tego typu pytania. Może chociaż nowe
    > pokolenie kierowców B będzie wiedziało, że motocykl może legalnie poruszac
    > się pomiędzy samochodami.

    nie na egzaminie, tylko na szkoleniu! ja nie pamietam kompletnie co
    miałem na egzaminie, ale pamietam sporo z kursu. a to było... krw, ponad
    20 lat temu. pamietam tez pierwsze uwagi ojca, jak mnie uczył jeździć.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5