  • Data: 2010-10-26 16:24:11
    Temat: Re: [PJ] Skąd się biorą pytania na egzamin?
    Od: Szwed <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 26 Oct 2010 14:43:13 +0200, gildor napisał(a):

    > po której?

    Po tej białej? Przynajmniej tyle mi podpowiada pamięć (może sam się muszę
    douczyc, nie wykluczam takiej opcji).

    > argumenty? PoRD znać ma każdy kto posiada PJ. tam są argumenty.

    OK, prawnicy mądrze mawiają, że "nieznajomosc prawa szkodzi". Tylko co z
    tego jeśli w zasadzie nikt, kto kończy prawo jazdy, nie czytał całego
    kodeksu (a większosc ani kawałka). Od tego jest kurs, żeby nauczyc. W końu
    za coś się płaci?

    pozdr