-
41. Data: 2013-07-01 19:13:26
Temat: Re: PIękne podziękowania chłopakom z TIRów za pomoc na A1 ( nr SB i SMI)
Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>
Użytkownik "X-Man" <k...@w...pl>
>>>> Przeciez ta rurka nie wejdzie na ten klucz.
>>>> A czy nie zawiedzie ... zalezy od nasadki na kluczu.
>>>> Cztery za 20 zl to raczej nie jest dobra stal :-)
>>>> Ale kto wie, moze ... gatunkowa stal nie jest znow taka droga..
>>> nie wiem jakiej jakości jest ta stal w każdym razie swój klucz mam już
>>> ze 4-5 lat i użyty był co najmniej kilkadziesiąt razy i daje radę.
>> Mogles uzywac i tysiace razy - klucz sie od tego nie rozrywa.
>> Pytanie ile razy tak sie zapieklo ze trzeba bylo skakac po rurce.
>
>
> przy takiej długości rurki byłbym w stanie ukręcić śrubę gołymi rękami bez
> żadnego skakania, ewentualnei klucz by pękł na łbie śruby, dokręcam zawsze
> tak że bez rurki nie ma szans odkręcić, wg mnie wystarczy zawsze przed
> wkręceniem śrub przejechac je szczotką drucianą i potem troszkę jakiegoś
> smaru na gwint i się nic nie zapiecze, poza tym jak pisałem wczesniej mam
> uraz do niedokręconych śrub i wolałbym się pomęczyć z odkręcaniem niż żeby
> mnie kiedyś koło wyprzedziło
Co ma jedno z drugim wspólnego ? Śruba nie pracuje normalnie na odkręcanie
więc nie trzeba jej przykręcać na chamca a jak się przykręci to się ją tylko
naraża na ukręcenie przy przykręcaniu albo ułamanie przy jeżdżeniu. I
zapiekanie luźno ma się do mocnego przykręcania.
-
42. Data: 2013-07-01 20:37:52
Temat: Re: PI?kne podzi?kowania ch?opakom z TIR?w za pomoc na A1 ( nr SB i SMI)
Od: Jacek <s...@o...pl>
W dniu 2013-07-01 15:16, J.F pisze:
> Olej, olej, ale sruby przed wkreceniem nie sa smarowane tym olejem,
> tylko klejem Loctite :-)
Tak, jasne. Także Locitem smarowano gwinty śrub w samochodach z początku
wieku ;-) Zresztą tak już projektował swoje auta Daimler i Benz (w
Autocadzie chyba?)
Połączenie gwintowe NIE wymaga klejenia.
Jacek
-
43. Data: 2013-07-02 00:37:32
Temat: Re: PIękne podziękowania chłopakom z TIRów za pomoc na A1 ( nr SB i SMI)
Od: LEPEK <n...@n...re>
W dniu 2013-07-01 17:20, Artur Maśląg pisze:
> W dniu 2013-07-01 17:09, J.F pisze:
>> Bo ten z lidla to gromadzi wszystkie wady :-)
>
> Ten krzyżakowy tak,
Ja tam nie rozumiem, o co wam chodzi... Ja używam od dłuższego czasu i w
porównaniu z teleskopowym fajkowym (nie mówiąc o fabrycznych) jest
bezkonkurencyjny: złożony zajmuje niewiele miejsca, rozłożony działa
prawie jak sztywny krzyżak, mocowania przegubów usztywniane nakładkami.
Nie trafiłem jeszcze na śrubę, której bym nim nie odkręcił (i nie
ukręcił przy okazji) - a przy fajkowym się zdarzyło. Do tego, jak już
śruba puści, to kręci się migiem. Za duże odsadzenie? Każdy krzyżak ma
podobne i nie przeszkadza ono kręceniu (w przeciwieństwie do fajek,
gdzie musi być jak najmniejsze, ale na tyle duże, aby się go w ogóle
dało używać). Rurkę - odpowiednio dużą - da się nałożyć (jak ktoś
potrzebuje).
Pozdr,
--
L E P E K Pruszcz Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
Avensis CDT220 1CDFTV sedan'01
Avensis ADT250 1ADFTV sedan'08
Majesty YP125R SE068 sqter'08
-
44. Data: 2013-07-02 01:15:30
Temat: Re: PIękne podziękowania chłopakom z TIRów za pomoc na A1 ( nr SB i SMI)
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Tue, 02 Jul 2013 00:37:32 +0200, LEPEK napisał(a):
>>> Bo ten z lidla to gromadzi wszystkie wady :-)
> Ja tam nie rozumiem, o co wam chodzi... Ja używam od dłuższego czasu i w
> porównaniu z teleskopowym fajkowym (nie mówiąc o fabrycznych) jest
> bezkonkurencyjny: złożony zajmuje niewiele miejsca, rozłożony działa
> prawie jak sztywny krzyżak, mocowania przegubów usztywniane nakładkami.
> Nie trafiłem jeszcze na śrubę, której bym nim nie odkręcił (i nie
No i dlatego nie rozumiesz :-)
> ukręcił przy okazji) - a przy fajkowym się zdarzyło.
Ale co sie ukrecilo - sruba ?
> Do tego, jak już śruba puści, to kręci się migiem.
Jak pusci :-)
> Za duże odsadzenie? Każdy krzyżak ma podobne
Dlatego krytykuje wszystkie krzyzaki, a ten w dodatku ma slabe
przeguby :-)
>i nie przeszkadza ono kręceniu
Jak pusci :-)
> Rurkę - odpowiednio dużą - da się nałożyć (jak ktoś potrzebuje).
No wlasnie - gruba, ciezka i nieporeczna.
J.
-
45. Data: 2013-07-02 09:02:04
Temat: Re: PIękne podziękowania chłopakom z TIRów za pomoc na A1 ( nr SB i SMI)
Od: LEPEK <n...@n...re>
W dniu 2013-07-02 01:15, J.F. pisze:
> Ale co sie ukrecilo - sruba ?
Śruba.
> ten w dodatku ma slabe
> przeguby :-)
Z mojego doświadczenia wynika, że wystarczające.
Pozdr,
--
L E P E K Pruszcz Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
Avensis CDT220 1CDFTV sedan'01
Avensis ADT250 1ADFTV sedan'08
Majesty YP125R SE068 sqter'08
-
46. Data: 2013-07-02 16:27:28
Temat: Re: PIekne podziekowania ch3opakom z TIRów za pomoc na A1 ( nr SB i SMI)
Od: "arek333" <a...@w...pl>
Hmmm ja wiem czy skakanie po kluczu mozna nazwac slabym
przykrecaniem?Doslownie, jestem w tym wypadku pewny ze skakalem hahah. I to
mnie zdziw2ilo, nigdy ale to nigdy nie bylo takich problemow, na tym samym
samochodzie na tych samych felgach.Jedyna różnica to ten WD40