eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPIękne podziękowania chłopakom z TIRów za pomoc na A1 ( nr SB i SMI) › Re: PIękne podziękowania chłopakom z TIRów za pomoc na A1 ( nr SB i SMI)
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: PIękne podziękowania chłopakom z TIRów za pomoc na A1 ( nr SB i SMI)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 30 Jun 2013 11:59:46 +0200

    Dnia Sun, 30 Jun 2013 11:41:47 +0200, LEPEK napisał(a):

> [...]
    24-27-32-3-4-yato.html

    > Krzyżak jest IMO najlepszy, bo przykłada się siłę równomiernie w dwóch
    > przeciwnych kierunkach i cała włożona siła idzie na kręcenie śrubą, a
    > nie np. w połowie na bujanie samochodem. Niestety - zajmuje dużo miejsca
    > w bagażniku, dla tego ja mam taki składany z Lidla - daje radę od paru lat.

    No krzyżak ogólnie lepszy.
    Zwykłe pokrętło lepiej działa jak już śruba jest tak oporna że trzeba po
    kluczu skakać.

    > Pokaż mi takiego, który tak nie robi :/

    Porządni nie robią, a każdy nieporządny po pogonieniu okazuje się że ma
    gdzieś z kącie zakurzony klucz dynamometryczny z którego nawet umie
    skorzystać.

    > Jak felgi stalowe, to możne też miedziowego?

    Felga w sumie nie gra roli, bo należy to zrobić tak żeby nie smarować
    felgi, a jedynie gwint. Ten z obu stron jest stalowy.

    Myślę że miedzowy też może być

    Grafitowy podobno lepszy do gwintów bo taki gwint nasmarowany grafitowym
    niby jest bardziej samohamowny, ale jakiś dokładnych badań nie robiłem.