eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPILNE !! Google Groups zostaną zlikwidowane 15 lutego 2024 roku 273 views Subscribe › Re: PILNE !! Google Groups zostaną zlikwidowane 15 lutego 2024 roku 273 views Subscribe
    From: io <i...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: PILNE !! Google Groups zostaną zlikwidowane 15 lutego 2024 roku 273
    views Subscribe
    Date: Wed, 20 Dec 2023 12:40:48 +0100

    > No są trzy możliwości :) Albo serwer będzie działał dobrze (nawet bez
    > nadzoru, po prostu nic więcej się nie zepsuje), albo będzie działał
    > kiepsko, albo nie będzie działał wcale.

    No ale nie w tym rzecz jak długo serwer sam pociągnie. Kwestią
    podstawową dla istnienia usługi jest właściciel zasobów czyli ICM, który
    daje dzisiaj pieniądze bo go stać a admin powiedział, że "taki fajny
    zasób". Za jakiś czas ten ICM może przyjąć takie stanowisko jak Google,
    "zarchiwizujmy to". Może w ogóle taka jest przyszłość Usenetu, że tylko
    amatorzy będą go utrzymywali i używali ... o ile chmurka nie jest
    dowodem na to, że już tak się stało. A najprędzej to w ogóle przejdzie w
    inne formy komunikacji, znowu ... FB i inne fora. Bo co z tego, że IRC i
    XMPP istnieją jak nowe inicjatywy użyją do komunikacji Discorda i Matrix'a.