eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPILNE !! Google Groups zostaną zlikwidowane 15 lutego 2024 roku 273 views SubscribeRe: PILNE !! Google Groups zostaną zlikwidowane 15 lutego 2024 roku 273 views Subscribe
  • Data: 2023-12-20 14:37:47
    Temat: Re: PILNE !! Google Groups zostaną zlikwidowane 15 lutego 2024 roku 273 views Subscribe
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    > No i to jest właśnie jedna z oznak dojrzałości.

    Nie, to jest cecha charakteru, zasadniczo umrzesz z nią.

    > From: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)
    > Newsgroups: pl.misc.elektronika
    > Subject: Re: PILNE !! Google Groups =?ISO-8859-2?Q?zostan=B1?= zlikwidowane
    > 15 lutego 2024 roku 273 views Subscribe
    > Date: Wed, 20 Dec 2023 04:04:39 -0000 (UTC)

    O takie coś mam teraz w czytniku, nie wiadomo czy z powodu czytnika czy
    serwera czy może jednak ktoś wysłał :-)

    > Ale o jakim bezpieczeństwie mówimy? O realnym zagrożeniu w realnym życiu?
    > Czy o tym, że ktoś komuś coś brzydkiego w internecie napisze i ten ktoś
    > nie może potem przez to spać?

    A co za różnica? Zagrożenia normalnego funkcjonowania.

    > Tzn.?

    Np łatwiej zablokować komuś dostęp niż przeczytać co ma do powiedzenia,
    "go away k.. b..."