eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPILNE !! Google Groups zostaną zlikwidowane 15 lutego 2024 roku 273 views SubscribeRe: PILNE !! Google Groups zostaną zlikwidowane 15 lutego 2024 roku 273 views Subscribe
    From: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: PILNE !! Google Groups zostaną zlikwidowane 15 lutego 2024 roku 273
    views Subscribe
    Date: Wed, 20 Dec 2023 04:45:40 -0000 (UTC)

    io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    > I co, FB nie mogłeś tak używać? Nie dało się wyłączyć powiadomień? Albo
    > załączyć trybu 'don't disturb'?

    Mogłem, ale nie chciałem mieć go na telefonie. Tam była moja osobista
    granica. Od dawna wiedziałem, że mi szkodzi.

    > Przecież to jest kwestia tylko tego, że nie włożysz do kieszeni dużej
    > klawiatury i dużego monitora. Możesz je podłączać bezprzewodowo do
    > małego smartfona.

    No tak. I dlatego staram się nie pisać z telefonu. Nie mam w kieszeni
    dużego monitora, a dużą klawiaturę mam na wyjątkowe sytuacje (nie chce mi
    się jej wyciągać z plecaka żeby odpisać na SMSa).

    > To są funkcjonalności. Można zoptymalizować sprzęt do tego i owego, ale
    > wydzielanie ich nie ma większego sensu, to wszystko mogłoby komunikować
    > się między sobą.

    I komunikuje się. Jak chcę wysłać książkę na kindla, to robię to z
    laptopa. Jak chcę wrzucić kolorowego PDFa na tablet (kiedyś EdW, teraz
    Świat Radio i Zrozumieć Elektronikę), to wrzucam z laptopa na tablet.

    Jasne, mam maila na telefonie, czasem to jest przydatne, ale najczęściej
    nie piszę maili z telefonu. Najwyżej czasem czytam.

    > Gdzie tak robią?

    Ci, którzy używają telefonów do pisania tekstów.

    > Piszę to na tablecie, którego 11-calowy rozmiar umożliwia używanie
    > zwykle bez podłączania zewnętrznego monitora, klawiaturę ma cienką,
    > przylepianą magnetycznie, zabezpieczającą ekran. Mógłbym używać
    > smartfona gdyby było na niego używane przeze mnie oprogramowanie, wtedy
    > stacjonarnie podłączałbym klawiaturę i monitor.

    No właśnie... masz osobną klawiaturę. O to mi chodzi. Jak się da podłączyć
    to oczywiście że nie ma różnicy, na czym się pisze.

    > No i git. Można wybierać co komu pasuje.

    Właśnie nie można, bo zabrali telefony z fizycznym QWERTY. Nie ma.

    > Mam komunikator z Meshtasticiem na ESP32 z LoRa z klawiaturą QWERTY, ale
    > zwykle i tak korzystam z apki na smartfonie łączącej się z tym
    > komunikatorem bo sama apka ma większe możliwości.

    Ktoś z tego (Meshtastic) realnie korzysta? Jest tam z kim pisać?

    --
    Na egzaminie z logiki profesor slucha studenta i slucha.W koncu, po
    jakiejs chwili kladzie się na podlodze.