eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPILNE !! Google Groups zostaną zlikwidowane 15 lutego 2024 roku 273 views SubscribeRe: PILNE !! Google Groups zostaną zlikwidowane 15 lutego 2024 roku 273 views Subscribe
  • Data: 2023-12-20 05:00:24
    Temat: Re: PILNE !! Google Groups zostaną zlikwidowane 15 lutego 2024 roku 273 views Subscribe
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    heby <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Dowolny czat zawierajacy więcej niż 2 osoby. Najwyraźniej widać to w
    > czatach z grup facebookowych (niektóre maja taki kanał do luźnego
    > gadania w obrębie członków grupy).
    >
    > Średnio co 3 wiadomośc jest kasowana za naruszenie standardów. Tylko nie
    > wiadomo jakich dokładnie, to wiedzą tylko halucynacje AI.
    >
    > Taki moderator phpbb tylko w wersji ADHD.

    No to ładnie to działa... dobrze, że już tego nie doczekałem.

    A daj ludziom forum phpbb obok, nawet całkowicie bez żadnej moderacji, za
    to dostępne tylko dla nich, to i tak będą dalej siedzieć na upośledzonym
    czacie na fb, bo tak im wygodniej. Czyli wygoda jest ważniejsza od tak
    naprawdę podstawowej wolności słowa, nawet nie cenzurowanego przez
    upośledzoną małpę zwaną "moderatorem treści", a po prostu przez równie
    upośledzonego bota.

    Problem jest nie tylko z tymi narzędziami, które trzymają ludzi za gębę,
    ale z samymi ludźmi, którzy nie widzą w tym problemu.

    --
    Leci sobie nietoperz, leci, leci, leci i nagle sruuu... przypierdzielił
    w drzewo. Osunął się na dół po konarach, otrzepał swoje skrzydełka i