eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPILNE !! Google Groups zostaną zlikwidowane 15 lutego 2024 roku 273 views SubscribeRe: PILNE !! Google Groups zostaną zlikwidowane 15 lutego 2024 roku 273 views Subscribe
  • Data: 2023-12-20 05:04:39
    Temat: Re: PILNE !! Google Groups zostaną zlikwidowane 15 lutego 2024 roku 273 views Subscribe
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    > Pewnie trzeba się zarejestrować, czyli tak, jak na chmurce gdy chce się
    > wysyłać.

    Może. Nie wiem. Nie szukałem.

    > A ja wręcz przeciwnie, wpisałem nawet "fb api" i mi znalazło witrynę z
    > wszystkimi ich API.

    Coś w sumie jest.

    https://developers.facebook.com/docs/groups-api/

    Ciekawe czy płatne.

    Nie żebym miał jakąkolwiek motywację teraz, żeby wracać na FB. Kijem nie
    tykam. Zaglądam tylko czasem na jeden fanpage (https://fb.com/mondrepki),
    ale na szczęście można to robić bez konta.

    > No Ty.

    Rozwiązanie z dostępem przez NNTP? Tak, byłoby super, ale nigdy nie byłoby
    popularne. To byłoby maksymalnie kilkunastu użytkowników.

    > No cóż, takie są konsekwencje łatwości dostępu do informacji

    Nie. FB jest specjalnie zrobiony tak, żeby uzależniał. Wydawało mi się, że
    jestem na tyle świadomy tych mechanizmów, że jestem na to odporny. Okazało
    się, że mimo świadomości jednak nie jestem, więc naturalną konsekwencją
    było zerwanie z nałogiem, który mi szkodził.

    Trzeba przyznać FB jedno, to chyba jedyna rzecz, która mnie w życiu
    uzależniła.

    --
    W ciemnościach podczas seansu filmowego słychać podniesiony głos kobiety:
    - Niech pan natychmiast zabiera swoje ręce!