eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPILNE !! Google Groups zostaną zlikwidowane 15 lutego 2024 roku 273 views SubscribeRe: PILNE !! Google Groups zostaną zlikwidowane 15 lutego 2024 roku 273 views Subscribe
  • Data: 2023-12-18 17:26:00
    Temat: Re: PILNE !! Google Groups zostaną zlikwidowane 15 lutego 2024 roku 273 views Subscribe
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    ---------------------
    > 1 | 28 | google-groups.googlegroups.com
    > 2 | 17 | news.chmurka.net
    > 3 | 16 | news.eternal-september.org
    > 4 | 7 | news.icm.edu.pl
    > 5 | 5 | paganini.bofh.team
    > 6 | 2 | wsisiz.edu.pl
    > 7 | 1 | posting.tweaknews.nl
    > 8 | 1 | pc-156194.zdnet.com.pl
    >
    > Statystyki wygenerowano 16.12.2023.
    >

    > Ciekawym, czy te 30-40-50... osob piszacych notorycznie via www google,
    > zmusi sie do przejscia na jakikolwiek czytnik, czyli do jego konfiguracji :)
    > :)
    Nikt nie będzie musiał przechodzić na badziewne czytniki, bo Usenet Google Groups
    zostaną uratowane.

    Napisałem do Bajdena i obiecał, że będzie bronił demokracji, bo Usenet to czysta
    demokracja, a w przeglądarce www
    to wygoda i bezpieczeństwo i ja mu wierzę

    Teraz muszę dotrzeć w Google do zarządu i szefa odpowiedzialnego za Google Groups, bo
    może tną koszty i go zwolnili