eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPILNE !! Google Groups zostaną zlikwidowane 15 lutego 2024 roku 273 views SubscribeRe: PILNE !! Google Groups zostaną zlikwidowane 15 lutego 2024 roku 273 views Subscribe
  • Data: 2023-12-17 22:36:37
    Temat: Re: PILNE !! Google Groups zostaną zlikwidowane 15 lutego 2024 roku 273 views Subscribe
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    heby <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Zgadza sie, identyczny poglad przedstawiaja muzłumanie. Po co męczyc
    > cokolwiek, skoro Koran jest wiedza ostateczną i są tam odpowiedzi na
    > wszystkie pytania?

    Nie porównuj wiedzy (choćby przestarzałej) do mitów i baśni.

    > A serio: może od '96 coś nowego pojawiło się w temacie?

    Może :) Dlatego warto odświeżyć stary temat, ale przynajmniej się z nim
    zapoznać. Myślę, że jeśli ktoś powie "czytałem ten-i-ten temat, nie chcę
    go podbijać, bo i tak nie ma w nim odpowiedzi na moje pytanie", to nikt
    nie będzie krzyczał.

    Inna sprawa, że ja nie jestem zwolennikiem przesadnej moderacji.

    > i dlaczego o tym ma decydować moderator a nie społeczność?

    Otóż to.

    > Ogólnie te wszelakie "fora phpbb" cierpia na patowolność słowa.

    Zależy które. Jak admin ma więcej niż dwie szare komórki, to nie cierpią.
    Popatrz na Elektrodę, tam chyba pół szarej komórki, przynajmniej wśród
    cenzorów błędnie nazywanych moderatorami, już nie zostało. Jest tylko ego.
    Nie żeby nie było tak zawsze.

    > Ale spokojnie, facebook też. Okazuje się że napisanie na czacie grupowym
    > FB słów "to chyba kiepsko bedzie działać" powoduje skasowanie
    > wiadomości, ponieważ "narusza standardy społecznosci".

    Co to jest czat grupowy? Jakaś konferencja? Czat podpięty do grupy (coś
    takiego wprowadzali akurat jak odchodziłem)? Moderuje to automat? Można tę
    automoderację wyłączyć?

    --
    Mój doktor twierdzi, ze jestem paranoikiem. Co prawda nie powiedział mi
    tego, ale wiem, ze tak myśli.