  • 51. Data: 2011-02-09 20:00:41
    Temat: Re: PIERNIKOWISKO - zdjecia
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2011-02-09 14:06, Grzegorz Rogala pisze:

    > o kur*a. Vicio, chlopaku zyjesz? :D

    no zyje, i miejmy nadzieje ze sie nie zRogalił :)

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 52. Data: 2011-02-09 21:58:31
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Rogal pisze:
    ...>8
    > o swieta Tereso..
    > wehikul czasu!

    ??
    Raczej cud zmartwychwstania (Vicio) :)
    Ale z tym wehikulem to masz racje.
    Czytam ten watek (nicki) i mam wrazenie ze czas cofnal sie o jakies 10
    lat :)

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    MZ 250 TS

    A co! :)

  • 53. Data: 2011-02-09 22:54:20
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2011-02-08 21:24, Vicio pisze:

    > Take care,
    >
    > Vicio
    >
    > dawniej RedFazer
    > jeszcze dawniej XJ 650
    > w tzw miedzyczasie Mr. Proper
    > itd.
    > ;)

    Ja chyba snie!!! Ty zyjesz Chlopaku!!! :)

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 54. Data: 2011-02-09 22:56:12
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2011-02-07 11:50, Odys pisze:
    > Dziekuje ze tyle ludzi sie odezwalo.. zapraszam wszyskich w imieniu
    > swoim i Sailora na tegoroczne XII PIERNIKOWISKO 2011,
    > bylo by swietnie jak by wzorem lat pierwszych wszyscy sie
    > zmobilizowali i przyjechali
    > miło było by zobaczyc sie razem przy ognisku, piwku, śpwiewach i
    > tańcach..

    Odys... jako ze dotychczas nie dojechalem, to juz zaczekam, az zostane
    pelnoprawnym piernikiem, a to juz niedlugo ;D...

  • 55. Data: 2011-02-10 08:28:44
    Od: Odys <o...@t...pl>

    On 8 Lut, 21:24, Vicio <v...@p...onet.pl> wrote:
    > Strzala,

    > Mam fotki z zerowego Piernikowiska (tego samego co Tango, tylko więcej).
    > Daj Odys namiar na jakiś serwer gdzie to można wrzucić.
    >
    > A przy okazji - widzę ze w tym wątku sporo starych nicków się pojawiło.
    > Pozdrowienia kozie palki z internetu i, mam nadzieje, do zobaczenia na
> [...]

    spakuj to jakos i przekaz mi przez jakis darmowy hosting plikow to
    odbiore

    Odys

  • 56. Data: 2011-02-10 08:36:04
    Od: Odys <o...@t...pl>

    > o swieta Tereso..
    > wehikul czasu!

    Jak któryś z was nie przyjedzie na Pierniki i się nie spotka z resztą
    to własnoręcznie razem z Sailorem dupy nakopiemy

    pozdrawiam
    Odys
    ---
    XLH 883 (Grupa Lublin)

  • 57. Data: 2011-02-10 08:39:54
    Od: Odys <o...@t...pl>

    ja mam tez jakieś swoje zdjęcia jak by ktoś chciał popatrzeć

    https://picasaweb.google.com/PawlakEm/PiernikiISOwac
    ja2008#

    pozdrawiam
    Odys
    ---
    XLH 883 (Grupa Lublin)
    http://piernikow.regiony.pl/

  • 58. Data: 2011-02-10 08:42:01
    Od: Odys <o...@t...pl>

    On 9 Lut, 23:56, Tomek Wozniakowski <z...@o...pl> wrote:
> [...]
    > (ETZ150, czerwone STringi - Rozowa Pantera na baku i 3 balwanki na blasze;
    > CCCP...l, kaem "Pluszaki" - oooczywiscie ofiszjal ;), PGR;

    nie denerwuj mnie z rana tym gadaniem o czekaniu tylko sie zapisz i
    przyjedź, chyba ze pełnoletniość uzyskasz na dniach :))))

    Odys

  • 59. Data: 2011-02-10 09:31:04
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 09-02-2011 21:00, Piotr May pisze:

    > no zyje, i miejmy nadzieje ze sie nie zRogalił :)

    Wal sie na ryj.

    --
    pozdr
    Rogal

  • 60. Data: 2011-02-10 21:53:24
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2011-02-10 09:42, Odys pisze:
    > On 9 Lut, 23:56, Tomek Wozniakowski<z...@o...pl> wrote:
    >

    > nie denerwuj mnie z rana tym gadaniem o czekaniu tylko sie zapisz i
    > przyjedź, chyba ze pełnoletniość uzyskasz na dniach :))))

    No sorry, ale w tym roku musze Cie wnerwic - bede zbyt daleko, zeby
    polaczyc imprezy :( Moze nie ':(', bo daleki szybki strzal na moto :)