  • 11. Data: 2011-02-05 11:09:25
    Temat: Re: PIERNIKOWISKO - zdjecia
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    news:iij0te$q0f$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Odys" <o...@t...pl> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...

    > http://budyn.riders.pl/pierniki2.zip
    >
    > nawet dziku sie załapał, to była jego ostatnia impreza....

    Buuuu, a ze mnie zalapal sie tylko moj motur, a z Artura Magny sie nie
    zalapal jego polamany szybek, a z Piernika zalapal sie Piernik z dziura,
    ale ten co strzelal do tablicy juz nie :(

  • 12. Data: 2011-02-05 11:14:18
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Buuuu, a ze mnie zalapal sie tylko moj motur

    może jakos niepozornie wyglądałeś? :-))))

    b.

  • 13. Data: 2011-02-05 16:13:46
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2011-02-02 14:27, Odys pisze:
    > Poszukuję zdjec ( linkow do galerii ) z Pierników z lat poczatek -
    > terazniejszosc,
    > celem stworzenia fotorelacji z przeszlosci do dnia obecnego na stronie
    > http://www.piernikow.regiony.pl

    2002
    http://www.piomay.riders.pl/foto/piernik/piernik.htm

    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 14. Data: 2011-02-05 16:16:08
    Od: tango <t...@w...rzeszuf.com>

    Odys napisał:
    > Poszukuje zdjec z 0 ( zerowego ) i I wszego Piernikowiska, jak ktos
    > ma w sowich archiwach to proszę o info
    > oczywiscie z innych spotkan tez mile widziane.

    Tu masz pierwsze, organizowane przez ZetKe jeszcze
    i obok z VII bodaj.

    http://www.tango.riders.pl/?page_id=41

    --
    tango

  • 15. Data: 2011-02-06 00:58:14
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    W dniu 2/4/11 5:19 PM, Pryzmat pisze:

    Hej

    > U mnie masz paczki fotek (zzipowane)
    > Pierniki V - 2004r http://www.pryzmat.info/fotopaczki/pierniki-5_2004.r
    ar

    Ochu.....ś? ;)
    1.4 GB???
    Ile Mpix wtedy miałeś? :)
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 16. Data: 2011-02-06 01:08:08
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    W dniu 2/5/11 5:13 PM, Piotr May pisze:

    Hej

    > 2002
    > http://www.piomay.riders.pl/foto/piernik/piernik.htm

    Może ja mam sklerozę ale żebym w 2002 dwoma motocyklami na Pierniki
    jechał to mi nikt nie wmówi :)

    To że Ty na każdym zdjęciu z inną panną to inna sprawa i w tym się już
    nie orientuję ;P

    Wg Budynia byłem GTSem, tutaj widzę Sabre, no bez przesady ;)

    Budyń, ściemniasz coś ;)
    Pod koniec 2002 kupiłem FuJaRe, przedtem była Sabra, czyli Twoje zdjęcia
    to musi być 2001.
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 17. Data: 2011-02-06 08:19:34
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-02-05 12:09, cpt. Nemo pisze:
    > Buuuu, a ze mnie zalapal sie tylko moj motur,

    A nieprawda. Przyjrzyj się fotce P5030256.JPG :)

    --
    pozdr
    DP

  • 18. Data: 2011-02-06 09:25:35
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kryhu" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Budyń, ściemniasz coś ;)
    > Pod koniec 2002 kupiłem FuJaRe, przedtem była Sabra, czyli Twoje zdjęcia
    > to musi być 2001.

    motury ci sie pozajączkowały. Mój system opisu zdjęć mówi:
    2002_05_05 Piernikowisko
    ale zeby nie było na następnych zaraz mam fotki z przedszkola u dzieciaków -
    i tam wisi na scianie kalendarz z 2002 roku :-)

    b.

  • 19. Data: 2011-02-06 09:30:00
    Od: Budyń <b...@g...pl>

> [...]

    data datą, ale wygląda na to, ze to były pierniki nr 3 a nie 2 - tu mój
    błąd. Znalazłem blachy z pierwszego i tam stoi data 30.04.2000, z drugiego
    2001. Czyli 2002 to był 3 zlot.

    b.

  • 20. Data: 2011-02-06 14:31:48
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Odys pisze:
    ...>8
    > Poszukuję zdjec ( linkow do galerii ) z Pierników z lat poczatek -
    > terazniejszosc,

    Pogrzebalem w archiwum i narazie znalazlem jedynie z 2004 roku...
    Tak mi sie przynajmniej wydaje :)
    http://www.sirpiernik.eu/PiernikiV/PiernikiV.html

    Pozdrawiam
    Sir Piernik