  • Data: 2014-04-07 16:46:27
    Temat: Re: PIC vs AVR
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nic ci nie zamierzam udowadniać. Przeglądałem pobieżnie twoje analizy i
    > Janusza. Sam stwierdziłeś, że w cyklach jest stosunek C/asm = 1.6
    W pierwszym poście masz napisane, że nie dokonywałem analizy czasowej.
    I to podkreślone.
    Można porównywać:
    a) liczbę instrukcji
    b) czas wykonywania.

    Tak sie złożyło, że ja podałem w temacie porównanie C do ASM dla PIC18F.
    Ludzie skompilowali na inne procesory i gdzieś tam trzeba było,
    dla ciekawego przypadku, przejść do tego wątku:
    PIC vs. AVR.
    I tam dokonałem porównania czasowego z ATMEGA32.

    Więc analizę przeprowadziłem, wydaje mi się dość rzetelnie,
    a dodatkowo zawarłem porównania do innych procesorów i jeszcze kilka uwag.
    Wątek był wydaje mi się ciekawy i jest wiele fajnych wniosków
    Ty nie zrobiłeś jakiejkolwiek analizy porównawczej,
    więc Twoje zachowanie wygląda na ujadanie psa, któremu nie podoba się....
    no właśnie co?
    Wolisz mieć dyskusje o kablu do garażu?
    --
    -- .