  • Data: 2014-04-07 18:35:57
    Temat: Re: PIC vs AVR
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-07 11:25, jacek pozniak pisze:

    > Dzięki za info, 50zł to mogę się szarpnąć.
    >
    > Jak rozumiem, ten mniejszy scalak to jest narzędzie do programowania a ten
    > większy to system docelowy?

    Ten bliżej złącza mini USB to ST-Link, drugi jest podpięty do testowania
    jego możliwości.

    > Czyli mógłbym z tego urządzenia wyciągnąć kabelki i podłączyć je do mojego
    > systemu docelowego, i traktować je jako programator?

    Tak. Tylko dwie zworki trzeba zdjąć - są opisane. Na szpilkach masz
    wyprowadzone wszystkie niezbędne sygnały do programowania/debugowania
    swoich urządzeń.

    > I rozumiem, że jak zainstaluję arm-gcc tool chain to będę mógł z lini
    > poleceń skompilować i zaprogramować system docelowy via to urządzenie?

    Jeszcze OpenOCD potrzebne.
    A jak przygotować całkowicie darmowe środowisko które będzie
    współpracować między innymi z tą płytką masz tu:
    http://gnuarmeclipse.livius.net/blog/install/

    i jedna z obowiązkowych lektur:
    http://www.freddiechopin.info/pl/artykuly/35-arm/79-
    przykady-dla-stm32-stm32f10x-standard-peripherals-li
    brary

    > Ciekawe czy ten programator działa pod Linuxem.

    Nie używam Linuxa, ale ludzie bez przeszkód i pod nim pracują.

    --
    Michał