  • Data: 2014-04-07 20:53:11
    Temat: Re: PIC vs AVR
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-04-07 16:46, Sylwester Łazar wrote:
    > W pierwszym poście masz napisane, że nie dokonywałem analizy czasowej.
    > I to podkreślone.
    > Można porównywać:
    > a) liczbę instrukcji
    > b) czas wykonywania.

    Czas wykonywania to nie jest analiza czasowa?

    > Tak sie złożyło, że ja podałem w temacie porównanie C do ASM dla PIC18F.
    > Ludzie skompilowali na inne procesory i gdzieś tam trzeba było,
    > dla ciekawego przypadku, przejść do tego wątku:
    > PIC vs. AVR.
    > I tam dokonałem porównania czasowego z ATMEGA32.

    Porównanie czasowe to nie jest analiza czasowa?

    > Więc analizę przeprowadziłem, wydaje mi się dość rzetelnie,
    > a dodatkowo zawarłem porównania do innych procesorów i jeszcze kilka uwag.
    > Wątek był wydaje mi się ciekawy i jest wiele fajnych wniosków
    > Ty nie zrobiłeś jakiejkolwiek analizy porównawczej,
    > więc Twoje zachowanie wygląda na ujadanie psa, któremu nie podoba się....
    > no właśnie co?

    Człowieku opanuj się trochę. Wyzywasz mnie od kłamców. Piszesz, że
    ujadam jak pies. Weź coś na uspokojenie albo rozpędź się i pierdolnij
    baranka o ścianę.
    Skoro przeprowadziłeś rzetelnie analizę , z której wynika że c/asm = 1.6
    to chyba mogę napisać, że c/asm = 1.6.
    Ty mi zarzucasz kłamstwo i piszesz, że 16.

    --
    pozdrawiam
    MD