  • Data: 2014-04-07 15:54:40
    Temat: Re: PIC vs AVR
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-04-07 15:37, jacek pozniak wrote:
    > No właśnie zabawkę. mi zbytnio nie chce się uczyć migania diodami tylko chcę
    > istniejący soft wrzucić w hardware i aby działało i abym sprzedał a za
    > zarobione pieniądze oddał się rozrywce, niekoniecznie związanej z
    > mikroprocesorami.

    I co Twoim zdaniem stoi na przeszkodzie ażeby tak zrobić przy użyciu
    tego produktu?

    Oczywiście pod warunkiem "mania" softu napisanego w nie za bardzo
    egzotycznym dialekcie. I po uwzględnieniu/wybudowaniu sobie HAL-a (o ile
    przenosisz z innej platformy).

    No ale powyższe jest przecież aktualne bez względu na platformę na którą
    portujesz.

    Piotrek