  • 11. Data: 2011-07-04 22:22:28
    Temat: Re: [PIĄTEK?] ITD + Policja ścigały się 20 km z spieprzającym tirmenem :)
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-04 21:02, Artur Maśląg pisze:

    > Żeś się Waść za dużo filmów naoglądał...

    Być może. Ale powiedz mi jaki jest sens jechać 20 kilometrów nie
    mając pomysłu na zakończenie innego: a nóż się rozpierdoli i go
    złapiemy ?

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 12. Data: 2011-07-04 22:25:54
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Nie wziąłbym, ale jeśli byłbym kumpel od flaszki, to bym pewnie
    > mataczył, żeby policja nie była w stanie ustalić kto powoził.

    No ale wtedy policja miała by was obu na widelcu :)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 13. Data: 2011-07-05 00:01:46
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-04 22:25, DoQ pisze:

    > No ale wtedy policja miała by was obu na widelcu :)

    Że co ? Że obaj prowadzili ? :)

  • 14. Data: 2011-07-05 00:12:51
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Że co ? Że obaj prowadzili ? :)

    Któryś zacznie sypać. Z akumulatorem na jajach jeszcze nikt nie kłamał :)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 15. Data: 2011-07-05 00:17:02
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 05 Jul 2011 00:01:46 +0200, "Rafał \"SP\" Gil"
    <u...@m...pl> wrote:

    >Że co ? Że obaj prowadzili ? :)

    Jeden kręcił kierownicą, drugi zmieniał biegi :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 16. Data: 2011-07-05 00:21:15
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-07-05 00:17, jerzu pisze:

    > Jeden kręcił kierownicą, drugi zmieniał biegi :)

    No kiedyś czytałem o dzieciach wybrały się na przejażdżkę - z racji
    niewysokiego wzrostu jeden siedział i naciskał pedały, a drugi stał na
    fotelu i skręcał.

    Kto był kierującym pojazdem? :)

  • 17. Data: 2011-07-05 00:24:18
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 05 Jul 2011 00:21:15 +0200, Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> wrote:

    >Kto był kierującym pojazdem? :)

    Ten co kręcił kierownicą. Ten drugi to pomocnik kierowcy :)

    P.S. Moja specjalizacja wojskowa to pomocnik kierowcy BLG-67 :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 18. Data: 2011-07-05 01:09:34
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur Maśląg

    > A gdyby tu było przedszkole w przyszłości

    W jakiej przyszłości? Przecież ten pościg zakończył się właśnie tak, że
    ścigany nie wyrobił się na zakręcie. Szczęście, że na takim, gdzie nic
    się z tego powodu nie stało.

    Są jeszcze inne metody.

  • 19. Data: 2011-07-05 02:50:36
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Rafał \SP\ Gil <u...@m...pl> napisał(a):

    > ByÄ&#65533; moĹźe. Ale powiedz mi jaki jest sens jechaÄ&#65533; 20 kilometrĂłw nie
    > majÄ&#65533;c pomysĹ&#65533;u na zakoĹ&#65533;czenie innego: a nóş siÄ&#65533;
    rozpierdoli i go
    > zĹ&#65533;apiemy ?

    Utwierdziłeś mnie w przekonaniu że jesteś idiotą. Oni go nie mięli zamiaru
    zatrzymywać. Zorganizowanie blokady trwa. Jest potrzebny ktoś kto informuje
    dokąd jadą. Jak by tamten w ciężarówce jechał 30 to też by go nie wyprzedzali
    i zatrzymywali. No chyba że by byli takimi idiotami jak Ty. W pewnym momencie
    pojawiła by się blokada z kolczatką i bezboleśnie by załatwili sprawę. Nawet
    jak by jechał 10 na godzinę to by mu nie strzelali w koła. Czasami w tv
    pokazują jak takie akcje wyglądają w innych krajach. W pewnym momencie na
    drodze są tylko samochody policji i uciekinier. Wtedy zaczyna się akcja.
    Policja przede wszystkim dąży do zyskania przewagi liczebnej. W Polsce jest
    ten sam mechanizm. Jak jest jeden radiowóz to nie zatrzymuje takiego co się
    nie zatrzymał do kontroli i ucieka. Jak by dopadli tego z Toyoty i by się
    zatrzymał to by mu kazali wyjść i się położyć na ulicy. Jak by tego nie zrobił
    to by czekali na posiłki z odbezpieczoną bronią.

  • 20. Data: 2011-07-05 03:17:35
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kogutek

    > Policja przede wszystkim dąży do
    > zyskania przewagi liczebnej. W Polsce jest ten sam mechanizm.

    W Polsce jest taki mechanizm, że zapierdalają za uciekającym stwarzając
    dodatkowe zagrożenie. W każdym razie tym właśnie chwalą się w TV, więc
    mniemam, że nie są to wypadki przy pracy, bo takimi nikt się raczej
    chwalić nie próbuje.