  • 1. Data: 2010-03-24 17:37:34
    Temat: PHP + oracle - wyświetlanie...
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    Witam,

    Z bazy oracla zaciągam dane. Jedna z nich to ułamek. Jak zrzucam dane
    bezpośrednio z oracla np SQL Developerem to w wynikach mam np. 0,232 ale
    po wyświetleniu danych praz PHP już ,232:)
    Zjada pierwsze zero. Z tego co sprawdziłem na szybko to dana wyświetlana
    jest stringiem. Gdzie nastepuje "połknięcie" tego zera? No i co zrobić
    by jednak wynik był wyświetlany prawidłowo. Myślę przeformatować ciąg
    sprawdzając czy pierwszym znakiem jest przecinek itd. Ale może można
    prościej?

    pozdrówka

  • 2. Data: 2010-03-25 08:00:59
    Temat: Re: PHP + oracle - wyświetlanie...
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    Użytkownik "Jawi" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zjada pierwsze zero. Z tego co sprawdziłem na szybko to dana wyświetlana
    > jest stringiem. Gdzie nastepuje "połknięcie" tego zera? No i co zrobić

    Jeśli nie przekształacasz danych z bazy na typy lub obiekty języka w którym
    programujesz, to decydujące jest ustawienie parametrów klienta bazy.