    From: Jawi <t...@p...pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: PHP + oracle - wyświetlanie...
    Date: Wed, 24 Mar 2010 18:37:34 +0100

    Witam,

    Z bazy oracla zaciągam dane. Jedna z nich to ułamek. Jak zrzucam dane
    bezpośrednio z oracla np SQL Developerem to w wynikach mam np. 0,232 ale
    po wyświetleniu danych praz PHP już ,232:)
    Zjada pierwsze zero. Z tego co sprawdziłem na szybko to dana wyświetlana
    jest stringiem. Gdzie nastepuje "połknięcie" tego zera? No i co zrobić
    by jednak wynik był wyświetlany prawidłowo. Myślę przeformatować ciąg
    sprawdzając czy pierwszym znakiem jest przecinek itd. Ale może można
    prościej?

    pozdrówka