  • 1. Data: 2010-03-23 09:05:55
    Temat: Przelicznik walut HTML / Java Script
    Od: Paweł <l...@k...chip.pl>

    Witam,

    Przepraszam za lameriadę - dopiero zaczynam i uczę się na konkretnych moich
    potrzebach...

    Mam listę produktów i chciałbym zrobić stronę www do umieszczenia w sieci
    firmowej na wewnętrzne potrzeby sekretarki i handlowca.

    Lista produktów z cenami w USD przeliczanymi na PLN po ręcznym wpisaniu
    kursu walut codziennie np. rano.

    Przelicznik kursu walut może być wpisany jako zmienna we właściwym pliku
    HTML z tabelkami i listą produktów lub w zewnętrznym pliku np. txt do
    którego odwołuje się mój główny plik HTML.

    Czy mogę prosić o podpowiedź jak to zrobić, żeby zadeklarować zmienną do
    której będą się odwoływać dalsze pozycje?

    Czy wystarczy HTML?

    Coś w stylu (bardzo upraszczam ;-) :

    <head>
    <title>Tabelka
    </head>

    "USD"=2,99
    Koszt długopisu 2 dolary czyli: <2*"USD">=

    Czy może funkcje w JavaScript, np:

    function przelicz(cena) {
    var USD = 2,99
    var cena_w_pln = USD*cena