  • 1. Data: 2010-03-23 20:50:15
    Temat: Domena .fm - gdzie?
    Od: "Mikołaj Jopczyński, Tychy Online" <m...@g...com>

    Witajcie,

    AZ cena z kosmosu. Znalazlem taniej w OVH (ale jakos nie budzi mojego
    zaufania). Czy mozecie polecic cos innego ?

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

  • 2. Data: 2010-03-24 00:55:45
    Temat: Re: Domena .fm - gdzie?
    Od: <s...@a...pl>

    > Znalazlem taniej w OVH (ale jakos nie budzi mojego zaufania). Czy mozecie
    > polecic cos innego ?

    Tak z ciekawości - dlaczego nie budzi w Tobie zaufania?

  • 3. Data: 2010-03-24 08:32:11
    Od: Katarzyna 'Bastet' Świderska <b...@C...wp.pl>

    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online pisze:
    > Witajcie,
    >
    > AZ cena z kosmosu. Znalazlem taniej w OVH (ale jakos nie budzi mojego
    > zaufania). Czy mozecie polecic cos innego ?

    Bierz w OVH. Korzystam z ich usług od paru dobrych lat.
    Usługi wg mnie mają na poziomie, dobry support, nie zdarzyło się, żeby
    nie odpowiedzieli na e-mail. Ja ich tak lubię, że wiem, że teraz może
    się wydawać, że u nich pracuję, ale ja swoje strony hostuje u nich,
    klientom swoim też polecam.

    --
    pozdrawiam
    Bastet_Milo

  • 4. Data: 2010-03-24 09:05:16
    Od: k <...@a...net>

    W dniu 2010-03-24 01:55, s...@a...pl pisze:

    > Tak z ciekawości - dlaczego nie budzi w Tobie zaufania?

    Może dlatego, że do każdej domeny należy dodatkowo wybrać odpowiednią
    opcję http://www.ovh.pl/produkty/porownanie_domen.xml

    Helpdesk OVH twierdzi, że opcja złota jest darmowa i na stronie www jest
    błąd. Jednak minął już miesiąc od tej informacji, a w cenniku nadal jest
    19,99.

    Tak wiec albo nie jest to błąd i ta opłata jest, albo podawanie
    prawdziwych informacji o usługach nie jest priorytetem dla OVH.

  • 5. Data: 2010-03-24 13:19:56
    Od: <s...@a...pl>

> [...]
    >
    > Tak wiec albo nie jest to błąd i ta opłata jest, albo podawanie
    > prawdziwych informacji o usługach nie jest priorytetem dla OVH.

    Jasne. Korzystam z OVH od dłuższego czasu i żadnych dodatkowych opłat nie
    ponosiłem. Widziałem tą opłatę na tej stronie już bardzo dawno temu, jednak przy
    zamawianiu było już 0zł. Zapewne nie spieszą sie z aktualizacją :-/

  • 6. Data: 2010-03-24 21:38:19
    Od: "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl>

> [...]
    > nie odpowiedzieli na e-mail. Ja ich tak lubię, że wiem, że teraz może
    > się wydawać, że u nich pracuję, ale ja swoje strony hostuje u nich,

    Też nie mam zarzutu do OVH, korzystam od ok. 3 lat - działa ;)

  • 7. Data: 2010-03-25 08:44:55
    Od: k <...@a...net>

    W dniu 2010-03-24 22:38, Wooyek pisze:

    > Też nie mam zarzutu do OVH, korzystam od ok. 3 lat - działa ;)

    Tylko jaką się ma pewność, że pozostałe dane na temat usług są
    prawdziwe, skoro od kilku miesięcy nie potrafią poprawić informacji
    która może odstraszać klientów.