  • 1. Data: 2010-03-26 11:17:38
    Temat: maksymalna długość nagłówków HTTP
    Od: Wojciech Sulewski <...@...a>

    Czy istnieją jakieś standardy odnośnie maksymalnej długości poszczególnych
    nagłówków HTTP? Np. maksymalna długość "Accept-Charset" albo "User-Agent".

    Nie znalazłem nic na ten temat w dokumentacji RFC.
    --
    pozdr.,
    Wojciech Sulewski

  • 2. Data: 2010-03-26 23:49:32
    Temat: Re: maksymalna długość nagłówków HTTP
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Wojciech Sulewski <...@...a> wrote:

    > Czy istnieją jakieś standardy odnośnie maksymalnej długości poszczególnych
    > nagłówków HTTP? Np. maksymalna długość "Accept-Charset" albo "User-Agent".

    > Nie znalazłem nic na ten temat w dokumentacji RFC.

    Bo specyfikacja nie narzuca tutaj ograniczeń (po co?) - natomiast same
    implementacje (czyli docelowy serwer czy jakieś proxy po drodze) na pewno nie
    przyjmą dowolnej wartości ponieważ mają ograniczoną pamięć, a prędzej
    zadziałają mechanizmy bezpieczeństwa tzn. ochrona przed DoS.

    No bo w końcu to nie jest normalne (czy raczej spotykane), że klient wysyła
    jakieś mega długie nagłówki (po co miałby to rodzić).

    --
    + ' .-. .
    , * ) )