  • 11. Data: 2011-03-29 13:50:56
    Temat: Re: PCBCART - ktoś korzysta ?
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Kalkulator ma pozycje "transport". Wybierz sobie walute i kuriera, to Ci
    > cene poda. Aha - nie wybieraj statku jako kuriera do szybkich prototypow
    > ;-)
    >
    > Poza tym jak zaplacisz paypalem to jestes kryty.

    aaa, no to super.
    A jeszcze jedno - jak bym potrzebował powtarzać zamówienie (z tego samego
    projektu), to co -
    przechowują dokumentację, czy za kazdym razie trzeba płacić "od nowa" ?

  • 12. Data: 2011-03-29 17:17:52
    Od: AK <a...@g...pl>

    W dniu 2011-03-28 03:17, sundayman pisze:
    > ...bo się właśnie przymierzam do nabicia kiesy Chińczykom, ale nie mam z
    > nimi doświadczenia :)
    > Oczywiście z konieczności, bo potrzebne będzie PCB 6 warstwowe, a "u
    > nasz w Polszcze" to i ceny jakieś z Księżyca i chyba jakość nie teges...
    A sprawdzales tutaj ?
    http://www.we-online.de/web/en/cbt/CBT_Startseite.ph

    Blisko - za nasz zachodnia granica, ceny maja calkiem niezle i jakosc
    pierwsza klasa.

    Pozdr
    AK

  • 13. Data: 2011-03-29 18:46:04
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    "Mario" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    >Obiło mi się o uszy, że nie da się łączyć kosztów transportu kilku
    >projektów. Czy top prawda ze każda płytka skasowana będzie osobno za
    >transport?

    Weź przestań. Tu w PL cię oszukają, tam takich wałków nie robią. Napisz do
    nich maila, przecież natychmiast odpisują. Nie to co u rodzimych
    producentów.
    Dadzą ci wycenę i payment linka z paypala i zapłacisz kartą.
    To jest uczciwa firma i jeszcze robi na najwyższym poziomie. Napisz do nich
    i pogadaj o cenie za transport.
    Nie trzeba płacić kwot z zamówienia online. Nie trzeba tamtędy w ogóle
    zamawiać.
    Jeszcze raz - NAPISZ MAILA !

  • 14. Data: 2011-03-29 18:47:12
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    "sundayman" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > aaa, no to super.
    > A jeszcze jedno - jak bym potrzebował powtarzać zamówienie (z tego samego
    > projektu), to co -
    > przechowują dokumentację, czy za kazdym razie trzeba płacić "od nowa" ?

    Bez problemu. Dla nich za dokumentacje zapłaciłeś. czy zrobią od nowa czy
    nie to ich sprawa, to nie Polska i i nie te wałki.

  • 15. Data: 2011-03-29 18:48:51
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> wrote in message

    > Wielkie dzięki za sugestie.

    Szybciej i solidniej zrobią ci w Chinach niż w PL i bedą przetestowane jak
    trzeba. Szybciej dojadą DHL-em czy UPS-em z Chin niż się doczekasz wyceny w
    PL, powaga.

  • 16. Data: 2011-03-29 23:46:16
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > A sprawdzales tutaj ?
    > http://www.we-online.de/web/en/cbt/CBT_Startseite.ph
    >
    > Blisko - za nasz zachodnia granica, ceny maja calkiem niezle i jakosc
    > pierwsza klasa.

    Nie, zaraz sobie popatrzę.
    Bardzo dziękuję za wszelkie info , zwłaszcza o PCBCART, trzeba będzie
    popierać Chińczyków, skoro u nas się nie da dobrze i tanio...
    Co robić...

  • 17. Data: 2011-03-30 09:49:40
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    > Nie, zaraz sobie popatrzę.
    > Bardzo dziękuję za wszelkie info , zwłaszcza o PCBCART, trzeba będzie
    > popierać Chińczyków, skoro u nas się nie da dobrze i tanio...
    > Co robić..

    W zeszłym roku wyceniałem dwie roboty razem, myśląc, że coś się zmieniło.
    Mało kto odpisał na zapytanie, a ci co odpisali dali ceny 2.5x wyższe niż
    PCBCART z przesyłką. Kręcili nosem na średnice szerokości/odstepy.

  • 18. Data: 2011-04-07 20:59:20
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 29/03/2011 19:46, Lelek@ wrote:

> [...]
    > Dadzą ci wycenę i payment linka z paypala i zapłacisz kartą.
    > To jest uczciwa firma i jeszcze robi na najwyższym poziomie.

    Firma uczciwa, fakt. Natomiast z tym 'nawyzszym' poziomem to bym
    polemizowal. Poziom jest sredni - ani zly, ani rewelacyjny.

    --
    Jerry1111