  • 1. Data: 2011-03-27 17:27:53
    Temat: Creative Inspire T3030 - zamilkły
    Od: "Golibroda" <a...@m...asa>

    Witam

    Głośniki takie jak w linku:
    http://www.arest.pl/produkt/3954/CREATIVE-INSPIRE-T3
    030-2-1-29-W-czarny/wlasciwosci

    Problem:

    Cisza w głośnikach satelitarnych, cisza w subie. Dioda zasilania świeci się.
    Po podłączeniu słuchawek do pilota słychać dzwięk jest regulacja głośności.
    Potencjometr on/off zintegrowany z głosnością działa - odłącza zasilanie.

    Czytałem kilka materiałów na elektrodzie. Tam problem był z pilotem. U mnie
    też było kiedyś podobnie ale problem samoczynnie zniknął :) Niestety schemat
    pilota znaleziony na elektrodzie nie odzwierciedla mojej wersji.

    Teraz bez schematu całości nie mogę sobie poradzić. Tak jakby było włączone
    mute na stałe.

    Proszę o pomoc, może ktoś miał podobny kłopot lub dysponuje jakąś
    serwisówką. Tak na ślepo trudno poruszać się po urządzeniu.

    Przypominam Głośniki Creative Inspire T3030 2.1

    Piotr