  • Data: 2009-12-01 13:36:15
    Temat: Re: PC ITX zamiast laptopa?
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Potwierdzasz to co pisałem - ze jeśli karta graficzna i kabel są
    > odpowiedniej jakości - LCD może chodzić całkiem nieźle po łączu
    > analogowym.
    > Niestety w przypadku laptopa karte mamy wbudowana i na jakość wychodzącego
    > niej sygnału praktycznie nie mamy wpływu.

    nie znam sie na tym ale zaryzykowalbym, ze na LCD po analogu bedzie
    nawet lepiej niz na CRT w przypadku takiego 1200x1600. CRT musial
    miec minimum 85Hz a lepiej w okolicy 100, natomiast LCD odswieza
    te swoje krysztalki 60Hz. Analog i CRT przy tych rozdzialkach zdecydowanie
    juz rozmywal obraz. W kablu dla takiej ilosci informacji robilo sie za
    ciasno.
    Zejscie z rozdielczoscia zalatwialo sprawe nawet przy tych 100Hz.

    Roger