  • Data: 2009-11-27 19:15:03
    Temat: Re: PC ITX zamiast laptopa?
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > T60 jest z 15" 1400 x 1050 SXGA+.

    Chyba raczej cos tu sie nie zgadza.
    T60 jakie widze na allegro maja matryce 14.1'' 1024x768px.

    Owszem - sa T60 z SXGA+, ale to raczej margines i cena prawie 2x:
    http://www.allegro.pl/search.php?string=IBM+T60+flex
    view&description=1

    > T60p jest z 15" ale o podwyższonej rozdzielczości 1600 x 1200 UXGA. Obie
    > z nazwą Flexview bo ta pierwsza występuje zdaje się też w normalnej
    > wersji TFT.

    A 1600x1200 to wogole nie widzialem?

    > Czym się oba różnią - nie mam pojęcia. Jeśli już to będę brać
    > praktycznie w ciemno.
    > Choć z drugiej strony ostatnio chodzi mi po głowie Dell D630, też
    > używany. Są z reguły lepiej wyposażone i mają mądrzej rozplanowane
    > wyjścia. Nie wiem jak z lepszymi matrycami - czy występowały w D630.
    > Mam czasem myśl żeby zrezygnować z kierowania się na FlexView bo mam do
    > dyspozycji przyzwoity zewnętrzny monitor. Niestety jak dotąd nie
    > znalazłem ani jednego T60 nie-Lenovo z IPS i FW.

    Eeee chyba to oleje i kupie wedke :)