  • 11. Data: 2011-05-26 20:17:41
    Temat: Re: "PATRZ W LUSTERKA !MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE !"
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 26 May 2011 19:23:50 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    wystukał:

    > Nie mam pojęcia kto je sobie nakleja - jeżeli faktycznie motocykliści to
    > dobrze by o nich nie świadczyło, jednak na podstawie samej lepki ciężko
    > to powiązać.

    nie wiem kto. nie znam żadnego motocyklisty coby to miał na samochodzie.
    Bardziej strzelałbym w takich co by chcieli być kul i udawać motocyklistę
    ale na moto nie wsiądą bo się cykorzą

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2011-05-26 20:21:28
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Są też półgłówki co se rybę nakleją na klapę bagażnika..., znaczy mają
    > rybie mózgi pewnie?

    Ojej, matury pewnie tez nie masz?

  • 13. Data: 2011-05-26 20:23:32
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-05-26 20:21, Ghost pisze:

    > Ojej, matury pewnie tez nie masz?

    O ! Jest wyjaśnienie. Rybę naklejają maturzyści.

    --
    Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
    CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY

  • 14. Data: 2011-05-26 20:25:43
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > Ojej, matury pewnie tez nie masz?
    Nic ci do tego.
    Głupi się urodził, głupi jest, głupi umrze - jak mawiała moja babcia i jak
    ulał pasuje to do ciebie.

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2011-05-26 20:28:37
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    > O ! Jest wyjaśnienie. Rybę naklejają maturzyści.

    I studenci przed każdą sesją ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 16. Data: 2011-05-26 20:41:38
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-26 20:17, masti pisze:
    > Dnia pięknego Thu, 26 May 2011 19:23:50 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    > wystukał:

    > nie wiem kto. nie znam żadnego motocyklisty coby to miał na samochodzie.

    A ja znam kilku takich. Mentalny ich poziom jest zróżnicowany i nie
    jestem w stanie wyciągnąć na tej podstawie racjonalnych wniosków,
    ponieważ próbka za mała i nie wszystkich widziałem w akcji.

    > Bardziej strzelałbym w takich co by chcieli być kul i udawać motocyklistę
    > ale na moto nie wsiądą bo się cykorzą

    Ja nie strzelam bardziej, ale gdybym miał, to chyba jednak w druga
    stronę...

  • 17. Data: 2011-05-26 20:44:48
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-26 17:53, Massai pisze:

    > Podepnę się, taki sam pręt idiocie który dziś wiózł na motorze
    > (ścigaczu) w roli pasażera na oko 7-8 letniego dzieciaka. I się
    > jeszcze przeciskał między samochodami...

    Ojoj - jego wybór, prawo pozwala, a powyżej 7 lat to nawet mógł
    40km/h przekroczyć. Codziennie na Puławskiej widuję jednego rodzica
    tak wożącego młodego (albo młodą). Ciekawe co byś powiedział o
    mojej sprawności intelektualnej, dojrzałości czy rozsądku, gdybym
    Ci zdradził, że z żoną będącą w ciąży jeszcze się wybieraliśmy
    czasem na wycieczki na motocyklu...

  • 18. Data: 2011-05-26 20:47:46
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-26 20:15, Przemek V pisze:
    > On 26 Maj, 19:23, Artur Maśląg<f...@p...com> wrote:
    (...)

    > Ja tam jakiś związek logiczny widzę, nawet dosyć oczywisty, ale
    > strasznie burzący wizję świata deklarowaną przez motocyklistów
    > aktywnie wojujących z dwuśladami.

    Ja nie chcę uogólniać, niemniej nasze obserwacje są dziwnie zbieżne :)

  • 19. Data: 2011-05-26 20:54:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 26 May 2011 20:41:38 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    wystukał:

    > A ja znam kilku takich. Mentalny ich poziom jest zróżnicowany i nie
    > jestem w stanie wyciągnąć na tej podstawie racjonalnych wniosków,
    > ponieważ próbka za mała i nie wszystkich widziałem w akcji.

    moja próbka nie jest mała

    > Ja nie strzelam bardziej, ale gdybym miał, to chyba jednak w druga
    > stronę...

    znaczy co w drugą stronę? cykorzą się więc są kul?

  • 20. Data: 2011-05-26 21:07:01
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 26 May 2011 19:45:21 +0200, LEPEK napisał(a):

    > iiiiijasne
    > Znaczy - zatrzymujesz się między samochodami, podnosisz tlącego się kipa
    > z asfaltu ręką i wręczasz go kierownikowi? A może wręcz wrzucasz?
    > Wybacz, ale nie wierzę...

    Wiesz, nie jest niczym przyjemnym oberwać takim kiepem w
    kurtkę/kask/cokolwiek. W 95% przypadków takie rzeczy dzieją się tuż
    przed skrzyżowaniem albo podczas stania (dla mnie jazdy) w korku.

    PS. Wybaczam Twą małą wiarę ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.