  • 31. Data: 2011-05-27 08:03:50
    Temat: Re: "PATRZ W LUSTERKA !MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE !"
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.05.2011 18:25, Seba pisze:

    > Z tym walczę namiętnie, a u nas w mieście (podejrzewam, że w innych
    > miatsatch jest podobnie) to wręcz istna plaga tych syfiarzy/idiotów
    > jest. Już kilka razy pozwoliłem sobie oddać ten wyrzucany swobodnie
    > śmieć jego właścicielowi. Nie musze opisywać zdziwienia/miny takiego
    > obdarowanego idioty.

    Lepsza była mina kierowcy, który rzucił petem prosto w twarz pewnego
    faceta na skuterku w trójmieście.

    Facet na skuterku wyciągnął bloczek mandatowy ;->

  • 32. Data: 2011-05-27 08:13:30
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    > jasne. moja próbka jest większa od przyjmowanej przez sondażownie za
    > reprezentatywną dla całego społeczeństwa :)

    Nie wygłupiaj się... Ja nie mogę się pochwalić tak liczną próbką, ale znam
    kilka osób, które jeżdżą na moto i mają na samochodzie takie naklejki.
    Jakoś nie chce mi się wierzyć, że powołując się na próbę ok. 1000
    motocyklistów (jeżdżących również samochodami), u żadnego z nich takiej
    naklejki nie widziałeś...

  • 33. Data: 2011-05-27 08:19:25
    Od: z <z...@g...pl>

    Jotte pisze:
    Ale oni zwykle właśnie czynią także szkodę oraz kłopoty innym.
    Podobnie jaki wielu innych delikwentów pieszo, w samochodzie czy na
    rowerze. Nie widzę powodu żeby właśnie o motocyklistów bardziej dbać niż
    o innych :-)

    > Tak czy inaczej oblepianie auta nalepkami z głupawymi tekstami świadczy
    > o głupocie właściciela, niemniej głupota ta jest przecież stopniowana.

    Znaczy się zgadzamy.

  • 34. Data: 2011-05-27 08:29:05
    Od: z <z...@g...pl>

    Przemek V pisze:

    > Ja tam jakiś związek logiczny widzę, nawet dosyć oczywisty, ale
    > strasznie burzący wizję świata deklarowaną przez motocyklistów
    > aktywnie wojujących z dwuśladami.

    Patrz Pan i ja też tak to rozumiem :-)
    Ręka w górę kto rozumie inaczej i dlaczego :-)

  • 35. Data: 2011-05-27 09:32:36
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Artur Maśląg wrote:

    > Ojoj - jego wybór, prawo pozwala, a powyżej 7 lat to nawet mógł
    > 40km/h przekroczyć. Codziennie na Puławskiej widuję jednego rodzica
    > tak wożącego młodego (albo młodą). Ciekawe co byś powiedział o
    > mojej sprawności intelektualnej, dojrzałości czy rozsądku, gdybym
    > Ci zdradził, że z żoną będącą w ciąży jeszcze się
    > wybieraliśmy czasem na wycieczki na motocyklu...

    Dorosły się będzie trzymał.

    Dzieciakowi nie wiadomo co do łba strzeli.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 36. Data: 2011-05-27 09:49:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 26 May 2011 23:13:32 +0200 osobnik zwany JK wystukał:

    > Kłamiesz.

    a na jakiej podstawie jesteś w stanie to swierdzić jasnowidzu?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 37. Data: 2011-05-27 19:55:32
    Od: Technolog <t...@g...com>

    Dnia Thu, 26 May 2011 16:51:59 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > A w dupę stalowy pręt każdemu gamoniowi z taką naklejką.

    Jakby trzymali się (choćby z grubsza) przepisów drogowych, nie musieliby
    się aż tak bać, żeby oklejać swoje auta.

  • 38. Data: 2011-05-27 21:52:36
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-26, Massai <t...@w...pl> wrote:

    > Podepnę się, taki sam pręt idiocie który dziś wiózł na motorze
    > (ścigaczu) w roli pasażera na oko 7-8 letniego dzieciaka. I się
    > jeszcze przeciskał między samochodami...

    Tak samo mrozace krew w zylach jak rowerzysta na jednym z ostatnio
    wrzuconych filmikow.

    --
    Artur