  • 21. Data: 2011-05-26 21:09:25
    Temat: Re: "PATRZ W LUSTERKA !MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE !"
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-26 20:54, masti pisze:
    > Dnia pięknego Thu, 26 May 2011 20:41:38 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    > wystukał:

    > moja próbka nie jest mała

    Ty uważasz, że Twoja próbka nie jest mała i nie znasz żadnego,
    a ja uważam, że moja próbka jest za mała, choć kilku takich znam,
    którzy mają tę lepkę na samochodzie. Biorąc po uwagę czystą
    statystykę, śmiem twierdzić, że Twoja próbka nie jest reprezentatywna,
    bądź jesteś nieświadom pewnych faktów - z racji wiary w uczciwość
    osób, które znam osobiście i mam do nich pewne zaufanie, pomijam
    możliwość kłamstwa z ich strony.

    > znaczy co w drugą stronę? cykorzą się więc są kul?

    Nie, w tę, że są to jednak motocykliści.

  • 22. Data: 2011-05-26 21:22:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 26 May 2011 21:09:25 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    wystukał:

> [...]
    > nieświadom pewnych faktów - z racji wiary w uczciwość osób, które znam
    > osobiście i mam do nich pewne zaufanie, pomijam możliwość kłamstwa z ich

    jasne. moja próbka jest większa od przyjmowanej przez sondażownie za
    reprezentatywną dla całego społeczeństwa :)

    ale ja sie nie znam
    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 23. Data: 2011-05-26 21:29:04
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-26 21:22, masti pisze:
> [...]
    >
    > jasne. moja próbka jest większa od przyjmowanej przez sondażownie za
    > reprezentatywną dla całego społeczeństwa :)

    Większa nie znaczy reprezentatywna :)

    > ale ja sie nie znam

    A ja truskawki cukrem ...

  • 24. Data: 2011-05-26 21:29:45
    Od: z <z...@g...pl>

    Jotte pisze:
    bo o ile "rada" aby patrzyć w lusterka gdzie są
    > jednośladowi debile ma jakiś sens,

    Rozczulające rozumowanie :-)

    No chyba że w duchu opiekuńczo-socjalistycznym żeby chronić tych
    ułomnych, wykluczonych, mających ze sobą problemy, tych którzy nie
    zważają na życie zwoje i innych
    To tak. :-)

  • 25. Data: 2011-05-26 21:48:59
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Rozczulające rozumowanie :-)
    Ale spróbuj się nie rozpłakać... :)

> [...]
    > wykluczonych, mających ze sobą problemy, tych którzy nie zważają na życie
    Eeee tam, nie o to biega.
    Kiedy ja jeździłem motocyklem jazda była przyjemnością, po prostu odsetek
    kretynów i tłok na drogach był mniejszy (z powodów materialnych choćby).
    Dziś byle gnojek może za dostępne mu "grosze" kupić jakąś ruinę auta czy
    motocykla właśnie i szaleć po zatłoczonych drogach i ulicach.
    Jak sam się zabije to nie szkodzi, a nawet dobrze - jednego idiotę mniej.
    Ale oni zwykle właśnie czynią także szkodę oraz kłopoty innym.
    Tak czy inaczej oblepianie auta nalepkami z głupawymi tekstami świadczy o
    głupocie właściciela, niemniej głupota ta jest przecież stopniowana.

    --
    Jotte

  • 26. Data: 2011-05-26 23:11:01
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-26 21:07, Seba pisze:

    > Wiesz, nie jest niczym przyjemnym oberwać takim kiepem w
    > kurtkę/kask/cokolwiek. W 95% przypadków takie rzeczy dzieją się tuż
    > przed skrzyżowaniem albo podczas stania (dla mnie jazdy) w korku.

    No ale dalej nie wiemy jak to robisz?
    Przechwyt w locie, zgarnięcie z nawierzchni? I
    co dalej? Wrzucasz do środka czy oddajesz
    właścicielowi do ręki?

    BTW tak samo reagujesz na psie gówna? :-)

    JK

  • 27. Data: 2011-05-26 23:13:32
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-26 21:22, masti pisze:

    > jasne. moja próbka jest większa od przyjmowanej przez sondażownie za
    > reprezentatywną dla całego społeczeństwa :)

    Kłamiesz.

    JK

  • 28. Data: 2011-05-27 00:40:25
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Podepnę się, taki sam pręt idiocie który dziś wiózł na motorze
    > (ścigaczu) w roli pasażera na oko 7-8 letniego dzieciaka. I się
    > jeszcze przeciskał między samochodami...

    I ja sie podepne...

    Dzis zarobilem soczystego fuckola od zakutego bo mialem czelnosc zajac 50 cm
    "jego" pasa.
    50 cm jego cennej przestrzeni zajalem chcac ominac stojacych do jazdy prosto
    aby znalezc sie na pasie do skretu w lewo. To nic, ze luzu bylo na jeszcze
    jedno auto. Zakuty pewnie stwierdzil, ze czuje sie mocniejszy w niemalej
    puszce... Wyladowal sie pokazujac ostentacyjnie srodkowy palec!

    --
    Picasso

  • 29. Data: 2011-05-27 08:01:04
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.05.2011 17:53, Massai pisze:

    > Podepnę się, taki sam pręt idiocie który dziś wiózł na motorze
    > (ścigaczu) w roli pasażera na oko 7-8 letniego dzieciaka. I się
    > jeszcze przeciskał między samochodami...

    No i?

  • 30. Data: 2011-05-27 08:02:13
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.05.2011 18:10, Jotte pisze:

    > Są też półgłówki co se rybę nakleją na klapę bagażnika..., znaczy mają
    > rybie mózgi pewnie?

    To chyba śledzik... na wódkę zapraszają? ;->

    BP,NMSP ;)