  • Data: 2006-09-20 12:26:06
    Temat: Re: PARANOJA Z WP!
    Od: Zbigniew Kempczyński <Z...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Robert Rędziak napisał:

    > A ile aktywnych?

    > Tylko polityka ich przetwarzania leży...

    Ja sądzę, że ich rozumowanie jest jak najbardziej prawidłowe. Jeśli
    jakiś host znajduje się na blackliście to dlaczego przyjmować od niego
    emaile? Podejrzewam, że najwięcej mają do powiedzenia admini, którzy
    wypuszczają ruch smtp klientów prywatnych klas pojedycznym adresem IP.
    A potem mają pretensje, że ich poczta nie trafia tam gdzie wykorzystywane
    są blacklisty. Z drugiej strony jeśli wp zrobi błąd w filtrze to jest
    to odczuwalne przez sporą grupę użytkowników. Admin małego serwera pocztowego
    dostanie popalić od niewielkiej liczby osób, oni od sporej. Nie myli
    się jednak ten co nic nie robi. Ja czuję szacunek do wiedzy i tego co
    zrobiła ekipa z WP, skoro myślisz inaczej podejrzewam, że nie miałeś okazji
    zobaczyć tego co potrafią.
    Zbigniew Kempczyński
    http://it.marton.pl/wegorz/