  • Data: 2019-12-23 00:27:55
    Temat: Re: P.o.remier zwariował
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 22 Dec 2019 21:27:15 +0100, w <5dffd2a0$0$516$65785112@news.neostrada.pl>,
    RadoslawF <u...@d...invalid> napisał(-a):

    > Dalej robisz wiochę zamiast podać konkrety z datą i linkiem.
    > Miłego trollowania życzę.

    Bozia mózgu i rączek nie dała?
    https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&sourc
    e=web&cd=4&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjytafos8rmAhVS-
    yoKHXJXDeoQFjADegQIAhAB&url=https%3A%2F%2Fwww.money.
    pl%2Fgospodarka%2Fwiadomosci%2Fartykul%2Fdeflacja-da
    ne-gus-ceny-inflacja-stopy-rpp%2C167%2C0%2C2152871.h
    tml&usg=AOvVaw30u-uDgu1n4s0z_cPpgdYg

    Przy okazji zauważam, że swojego pierdolenia jakoś nie chciało się poprzeć
    linkami, więc po wuj wymagasz tego od innych, leniu?