  • Data: 2009-10-16 19:56:52
    Temat: Re: P?k?a bariera ISO 100.000 - nowy Nikon D3s
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    cichybartko pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=FvY9MysEjJ4&feature=r
    elated
    > To tak tytułem przypomnienia ;).
    > Szkoda że obecnie się tak nie kręci, zupełnie jakby wszyscy potracili
    > zdolność odbierania abstrakcyjnego humoru.

    A tak przy okazji, dziś w podróży oglądałem wszystkie odcinki małego
    serialu ''pokój 107''. To zupełnie inna epoka jak i styl, i właściwie
    początki telenowelowania w Polsce, ale zarazem ostatnia taka produkcja
    ''lajtowa'' (i pierwsza zarazem), zagrana po mistrzowsku przez chyba
    wszystkich głównych bohaterów. Inteligencja, dystans, brak efekciarstwa
    sprzętowego i nietraktowanie widza jak kretyna. Szkoda, że nigdy czegoś
    takiego nie powtórzono, a większość tamtych aktorów gra dziś nędzę...

    I znowu mi się przypomniało ''Dylematu 5'' - polecam z jednego powodu,
    by zobaczyć jak bardzo, naprawdę bardzo można coś spieprzyć mając
    doskonałe zaplecze.

    Ale kino polskie po nędzy końca wieku powoli się dźwiga (bardzo powoli).
    Oczywiście jest też kino ''podziemne'' (Kolski itp), ale to mało. I w
    ogóle ot...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl