  • Data: 2009-10-15 10:14:29
    Temat: Re: P?k?a bariera ISO 100.000 - nowy Nikon D3s
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A są jakieś sample z matrycy black silicon?

    wg mojej wiedzy nie ma jeszcze zastosowan w aparatych cyfrowych ,
    nawet prototypowych
    najpierw pewnie znajdzie zastosowanie w celach
    militarnych ,naukowych , jakis czas bedzie kosztowac majatek , a na
    koncu trafi pod strzechy , jesli wogole.

    > Pamiętam, jak ktoś jakiś czas temu pisał, że nie da się zrobić iso większego
    > niż 25 tys. Że maks 30 tys., ale to już będzie szum taki, że hej.

    ja pamietam jak Bil Gates pisal, ze czloweik nigdy nie bedzie
    potrzebowal wiecj niz 64 kb (? , czy tez padla jaks smiesznie niska
    dzisiaj bariera).
    Pamietam jak z zapatym them na wykladach wowczas z elektornicznych
    technik liczenia sluchalismy opowiesci wykladowcy o dyskach wielkosci
    plyty ( wowczal longplaya polietylenowego ) , na ktorych mozna
    zgromadzic wszelkie dane o wszystkich mieszkancach polski. to bylo
    wowczas ciezko wyobrazalne.

    ba- niewyobrazalna byla lampa blyskowa mieszczaca sie w aparacie i
    zasilana bateriami tegoz. w pamieci mielismy radziecki e czajki
    zasilane dwiema bateriami plaskimi firmy elektron bydgoszcz.

    Nawet