  • 41. Data: 2022-03-09 07:18:25
    Temat: Re: P-13 bez A-7
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-03-2022 o 17:00, Tomasz pisze:

    > Nic takiego nie napisałem kłamco!

    > 2. Sam znak "droga wewnętrzna" pozwala karać za niestosowanie sie
    > praktycznie wyłącznie do znaków drogowych opisanych w rozporządzeniach o
    > znakach jako "PIONOWE"

    To w końcu o co Ci DOKŁADNIE chodzi, bo albo Ty nie rozumiesz co
    piszesz, albo zaprzeczasz sam sobie.

  • 42. Data: 2022-03-09 08:16:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 8 Mar 2022 19:51:50 +0100, ii wrote:

    > Mandatu nie dostaniesz.

    A na drodze publicznej dostaniesz?

    Bo UFG sie nie bedzie pytal na jakiej to drodze bylo.

    J.

  • 43. Data: 2022-03-09 11:54:23
    Od: Tomasz <n...@i...invalid>

    Cavallino w

    > To w końcu o co Ci DOKŁADNIE chodzi, bo albo Ty nie rozumiesz co
    > piszesz, albo zaprzeczasz sam sobie.

    Dowiedz się co oznacza partykułą _praktycznie_

    EOT

    --
    Tomasz

  • 44. Data: 2022-03-09 11:57:26
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 09-03-2022 o 11:54, Tomasz pisze:

    > Dowiedz się

    Nie umiesz jasno napisać o czym gadasz, więc dalsza dyskusja tego typu
    jest zbędna i do niczego nie prowadzi.
    EOD

  • 45. Data: 2022-03-09 16:13:35
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 09.03.2022 o 08:16, J.F pisze:

    > A na drodze publicznej dostaniesz?

    To nie wiesz, że za to jest mandat?

    > Bo UFG sie nie bedzie pytal na jakiej to drodze bylo.

    UFG nie wystawia mandatów.

  • 46. Data: 2022-03-10 09:13:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 9 Mar 2022 16:13:35 +0100, ii wrote:

    > To nie wiesz, że za to jest mandat?

    Nie wiem.
    Skoro jest oplata dla UFG ... to jeszcze mandat?
    Dwie kary?

    > UFG nie wystawia mandatów.

    Ale naklada oplaty.

    J.

  • 47. Data: 2022-03-10 10:21:21
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No to teraz wytłumacz, co się dzieje gdy nie ma znaku "droga wewnętrzna".
    I wytłumacz, czy dla ustanowienia oznakowania "droga wewnętrzna" musi być wykonany
    projekt organizacji ruchu - a jeśli tak to przez
    kogo i przez kogo zatwierdzony.

    -----

  • 48. Data: 2022-03-10 10:46:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Mar 2022 10:21:21 +0100, ąćęłńóśźż wrote:
    > No to teraz wytłumacz, co się dzieje gdy nie ma znaku "droga wewnętrzna".

    Droga jest nadal wewnetrzna.

    > I wytłumacz, czy dla ustanowienia oznakowania "droga wewnętrzna" musi być wykonany
    projekt organizacji ruchu - a jeśli tak to przez
    > kogo i przez kogo zatwierdzony.

    Co musi, to nie wiem, ale znaki ustawia zarządca drogi.

    J.

  • 49. Data: 2022-03-10 12:43:04
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No i sam widzisz, że jak postawisz znak "pralnia tanio" to efekt taki sam.
    A teraz jeszcze pokaż, co jest placem po którym odbywa się wspólny ruch pieszych i
    pojazdów.

    -----

  • 50. Data: 2022-03-10 12:59:26
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 10.03.2022 o 09:13, J.F pisze:

    > Nie wiem.

    Za brak przeglądu też jest.

    > Skoro jest oplata dla UFG ... to jeszcze mandat?
    > Dwie kary?

    No dwie, ale wydaje się, że jednak za różne rzeczy.

    > Ale naklada oplaty.

    No, ale mandat to inna sprawa. Nie wiem, może należy się np połowa kary
    jak już się mandat zapłaciło :-)