  • 11. Data: 2013-03-14 17:00:01
    Temat: Re: Oznaczenie rezystorów SMD przejdzie do historii?
    Od: Leming Show <l...@g...com>

    > Jeszcze musiałbyś być pewien, że ten kod kreskowy odpowiada temu co jest
    > fizycznie nawinięte na szpuli, bo miałem już przypadki błędnego
    > oznaczenia. I to były rezystory renomowanych firm!!! Pomijam fakt
    > kontroli poprawności montażu przez AOI lub choćby przez człowieka.

    Czy rolka byla nawinieta na full? Czy moze kupiles 1/2 rolki i
    pakowacz ja przewijal. Pytam bo nie pamietam takiego przypadku z cala
    rolka. Co innego zakupy 10 czy 100szt odwijane i zle opisane przez
    pakowacza, ale to tak maly odsetek ze idzie z tym zyc. Zyc nie mozna
    z tym ze dystrybutor wciska stare elementy ktore sa nielutowne.

    > A teraz na elementach 0201 są napisy?

    No wlasnie :) Dlaczego 0201 i 0402 bez oznaczen sa drozsze od znacznie
    wiekszych 0603 z napisami? Podatek ekologiczny czy co?

  • 12. Data: 2013-03-14 20:26:03
    Od: JS <b...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-03-14 17:00, Leming Show pisze:

> [...]
    >
    > No wlasnie :) Dlaczego 0201 i 0402 bez oznaczen sa drozsze od znacznie
    > wiekszych 0603 z napisami? Podatek ekologiczny czy co?

    Rolki fabrycznie zapakowane.