  • 1. Data: 2013-03-12 15:51:48
    Temat: złącze lcd nokii - jaki to typ? gdzie kupic
    Od: "Aleksander" <p...@t...pl>

    witam
    Może ktoś z szanownych grupowiczów orientuje się, wyświetlacze nokii mają
    takie złacza SMD małe płaskie czarne), na końcu tasiemki. Jak one się
    nazywają. jaki to typ? Może gdzieś można kupić? Potrzebne mi takie 20 pinowe
    ( 2x10)

    Szukam po sieci ale nic takiego małego nie znajduję, same kobyły.
    z góry dziękuję.

    Alx

  • 2. Data: 2013-03-12 16:38:19
    Temat: Re: złącze lcd nokii - jaki to typ? gdzie kupic
    Od: shg <s...@g...com>

    On Mar 12, 3:51 pm, "Aleksander" <p...@t...pl> wrote:
> [...]
    > nazywają. jaki to typ? Może gdzieś można kupić? Potrzebne mi takie 20 pinowe

    W N95, 6300, chyba E51 i mnóstwie innych siedzi to, tylko że te modele
    mają akurat 24 piny:
    http://www.jst-mfg.com/product/detail_e.php?series=1
    20
    To jest całą seria, w różnych rozmiarach, 20-pinowe też są.
    24-piny wyglądają tak: http://allegro.pl/zlacze-lcd-nokia-6300-5310-i302868
    3243.html
    Nazywa się to złącze "board to borad" (B2B itp.). Raster 0,4 mm i to
    są chyba najmniejsze na rynku.

    Może takie przypasuje?, ale nie wiem co to za typ, wymiary itd.
    http://allegro.pl/zlacze-wyswietlacza-lcd-sonyericss
    on-k750-w800-i3023002088.html

    Jeżeli chcesz po prostu do czegoś, to w mariteksie mają złącza z
    rastrem 0,5 mm.