  • 1. Data: 2013-03-12 13:56:04
    Temat: naziemna tv - antena
    Od: t...@g...com

    Oglądam często w tv ten reklamowy film o naziemnej tv. Mówi sie tam że wystarczy
    dekoder i antena i mozna odbierać. Interesuje mnie, czy ma znaczenie położenie
    mieszkania - usytuowanie anteny. Z tego filmu wynika, że wszędzie odbiór będzie
    dobry. Z drugiej strony słyszałam, że już drzewo może przesłonić sygnał.
    Mieszkanie jest na ostatnim piętrze, ale tv analogowej z anteny za oknem nie dało sie
    odbierać.

  • 2. Data: 2013-03-12 15:27:45
    Temat: Re: naziemna tv - antena
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 12.03.2013 13:56, schrieb t...@g...com:
    > Oglądam często w tv ten reklamowy film o naziemnej tv. Mówi sie tam że wystarczy
    dekoder i antena i mozna odbierać.

    Nie. Telewizor też jest potrzebny.

> [...]
    strony słyszałam, że już drzewo może przesłonić sygnał.
    > Mieszkanie jest na ostatnim piętrze, ale tv analogowej z anteny za oknem nie dało

    Drogi boże i fal radiowych są ciężkie do przewidzenia. Może się będzie
    dać, może nie. Zależy od dość wielu czynników.

    Waldek

  • 3. Data: 2013-03-12 15:56:00
    Od: OWL <n...@n...com>

    W dniu 2013-03-12 13:56, t...@g...com pisze:
> [...]
    > Mieszkanie jest na ostatnim piętrze, ale tv analogowej z anteny za oknem nie dało

    Zacząłbym od ustalenia gdzie jest najbliższy nadajnik TV, z którego jest
    nadawany sygnał Naziemnej Telewizji Cyfrowej, aktualny wykaz znajdziesz
    tutaj: http://radiopolska.pl/wykaz/polskadv.php

    Tomek
    sowa1968(at)gmail.com

  • 4. Data: 2013-03-12 23:53:18
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    tosia pisze tak:

    > Interesuje mnie, czy ma znaczenie położenie mieszkania -
    > usytuowanie anteny.

    tak, jeśi blok zasłania nadajnik to może nie odbierać

    > Z tego filmu wynika, że wszędzie odbiór będzie dobry.

    nie wszędzie

    > Z drugiej strony słyszałam, że już drzewo może przesłonić sygnał.

    satelitarny tak, dvb raczej nieprawdopodobne

    > Mieszkanie jest na ostatnim piętrze, ale tv analogowej z anteny za
    > oknem nie dało sie odbierać.

    to niedopsz

    --
    Piter

  • 5. Data: 2013-03-12 23:54:53
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Waldemar Krzok pisze tak:

    > Nie. Telewizor też jest potrzebny.

    nie, może być pendrajf ;)

    --
    Piter

  • 6. Data: 2013-03-14 12:02:43
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 12 Mar 2013 23:53:18 +0100, PiteR <e...@f...pl> wrote:

    >tak, jeśi blok zasłania nadajnik to może nie odbierać

    mozna sprobowac wykorzystac fale odbita od sasiedniego bloku i tez
    bedzie dobrze dzialac - wszystko zalezy - trzeba sprawdzic i krecic
    antena.

    --
    ThinkXtra

  • 7. Data: 2013-03-14 13:46:21
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 12 Mar 2013 05:56:04 -0700 (PDT), t...@g...com napisał(a):

    > Interesuje mnie, czy ma znaczenie położenie mieszkania - usytuowanie anteny.
    Ma.

    > Z tego filmu wynika, że wszędzie odbiór będzie dobry.
    Nie wierz.

    >Z drugiej strony słyszałam, że już drzewo może przesłonić sygnał.
    Może, zwłaszcza mokre lub ulistnione.

    Za mało podałeś informacji by dało ci się pomóc.

    --
    Jacek