  • Data: 2014-04-14 01:13:39
    Temat: Re: Overmax GPS Aero2 4 rdzenie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." 1ated61tpvb1z.1d9slzvmvxmo6$....@4...net

    > Tylko ze na parapecie z reguly ledwo dziala ... ale jak dziala, to juz
    > dobrze swiadczy o odbiorniku :-)

    Wśród bloków na parterze czy w samotnym domu na strychu?

    RTBhdTA/edit?usp=drivesdk

    > Z tego naprawde niewiele wynika.

    Dlaczego?

    > Zobacz np miedzy Lukowska a Wyszynskiego - odbiornik
    > przesunal o pare metrow od jezdni, czy zdjecia przestawione ?

    To dowód na prawdziwość wskazań.

    > Co tam bylo w polowie na Kisielewskiego ?
    > Postoj pod chmurka ? To niezla dokladnosc :-P

    Właśnie wtedy leży w bagażniku. A ja -- zlecam wymordowanie
    swoich żywicielek. (jak wiesz -- zrezygnowały z dawania,
    więc poszły pod ostrze siekiery jako nieprzydatne społecznie)

    > Spojrz tez na poczatek trasy.

    Początek trasy to łapanie fiksa z przejściem pod
    blokiem, wejściem do garażu i wyjazdem z garażu.

    > Aha, uwierze.

    Pisałem, że z tabletem źle współpracuje.
    Może wyślę autorowi wyniki.

    > Po miescie, pirat drogowy :-)

    To i tak mało. ;)

    > A przepraszam, ale pogratulowac zwrotnosci tego odrzutowca :-)

    Przekroczyłem szybkość dźwięku w powietrzu?

    WnBZZW8/edit?usp=drivesdk

    > co to za zygzaczek przed Wyszynskiego ? Cofales na pasie ?

    Kto nie idzie do przodu -- ten się cofa. ;)

    > Mysliwiec jak nic :-)

    Trochę za wysoko -- nawet jak na myśliwski samolot.

    > Jak na dwa tracki z jednego odbiornika ... ciekawe roznice.

    Dlaczego? IMO są niemal identyczne.
    Jutro może zbiorę 2 razy po 2.

    >>> P.S. static navigation - nie probowalem jeszcze.

    > Na ile rozumiem - program do ustawienia parametrow SiRF,
    > w tym wylaczenia trybu "static navigation".

    > Ale Overmax chyba tego nie ma.

    A co to ''static navigation"?
    I jak wyłączyć EGNOS?

    Czy odbiornik smartfonu potrafi odbierać sygnał
    bezpośrednio od geostacjonarnych satelitów Egnos?
    Gdyby tak było -- wskazania pod wysoką (z lasu czy
    budynków) ścianą południową byłyby mniej dokładne
    niż inne. Tak nie jest. A może ja nie umiem
    włączyć tej funkcji?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'