  • Data: 2014-04-14 08:20:37
    Temat: Re: Overmax GPS Aero2 4 rdzenie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 14 Apr 2014 01:13:39 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    > "J.F." 1ated61tpvb1z.1d9slzvmvxmo6$....@4...net
    > Wśród bloków na parterze czy w samotnym domu na strychu?

    W murowanym budynku. Nawet takim nie z wielkiej, zelbetowej plyty.
    Strych tez moze byc pod papa, pod blacha, pod dachowkami.'

    >>> RMaps:
    >>> https://docs.google.com/file/d/0B-lWP8SC8uRaTWJHLVRa
    RTBhdTA/edit?usp=drivesdk
    > Dlaczego?

    Bo nie wiesz jaka jest prawidlowa pozycja.

    > To dowód na prawdziwość wskazań.

    Ale trasa biegnie obok jezdni. tak na oko o jakies 5m.
    W obie strony obok ... wiec odbiornik przeklamal, czy zdjecie
    przeklamuje ? I jeszcze program przeklamuje, bo odrzuca punkty czy
    filtruje.

    > Właśnie wtedy leży w bagażniku.

    Bylo sprawdzic jaka wtedy dokladnosc wskazan odbiornik pokazuje :-)

    > Początek trasy to łapanie fiksa z przejściem pod
    > blokiem, wejściem do garażu i wyjazdem z garażu.

    No i taka dokladnosc w gorszych warunkach.

    > Przekroczyłem szybkość dźwięku w powietrzu?

    Chyba tak ... a na pewno byles blisko :-)

    > Dlaczego? IMO są niemal identyczne.

    No gdzie - ten zygzaczek na drodze zlapal tylko jedny.
    Wzrorek na Kisiela niby podobny, a w szczegolach calkiem inny.

    > A co to ''static navigation"?

    No wlasnie ten tryb samochodowy. Nie pokazuje drobnych zmian pozycji,
    stoisz na parkingu, pozycja sie nie rusza i myslisz ze odbiornik
    dokladny.

    > Czy odbiornik smartfonu potrafi odbierać sygnał
    > bezpośrednio od geostacjonarnych satelitów Egnos?

    Podejrzewam ze tak. Tani smartfon to tani odbiornik, ale teraz chyba
    wszystkie egnos odbieraja.

    > Gdyby tak było -- wskazania pod wysoką (z lasu czy
    > budynków) ścianą południową byłyby mniej dokładne
    > niż inne. Tak nie jest.

    Nie wiem czy tak zauwaszysz. Musualbys tracka godzinami zbierac, z
    widokiem na poludnie i bez.

    J.