  • 1. Data: 2014-04-08 01:39:33
    Temat: Overmax GPS Aero2 4 rdzenie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Oto kilka fotek:

    http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/Screenshot_2014-04-0
    7-17-58-18.png
    tablet w samochodzie, dokładność pozycji 2 metry :)
    http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/Screenshot_2014-04-0
    7-17-58-35.png

    http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/Screenshot_2014-04-0
    7-22-39-51.png
    4 rdzenie niemal na maksa -- to do J.F.
    http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/Screenshot_2014-04-0
    7-22-39-54.png

    http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/IMG_20140407_183305.
    jpg
    Play bez granic ;)
    http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/IMG_20140407_183313.
    jpg

    http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/IMG_20140407_183524.
    jpg
    Smartfon Omega za 538 pln
    http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/IMG_20140407_183640.
    jpg
    http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/IMG_20140407_183621.
    jpg

    -=-

    Do Trybuna:

    W sklepie odczułem boleśnie brak Aero2 -- szukałem ceny w necie.
    Próby wpisania kapciowego kodu spełzły oczywiście na niczym.

    -=-

    Ażeby było jasne -- w ścianie mam 240 V (lub niewiele mniej;
    raz widziałem 241 V) i 50 Hz. Piszę o hercach, gdyż ostatnim
    razem napisałem tylko o napięciu.

    Naładowanie do około 66% daje napięcie 4 V na akumulatorze.

    -=-

    I co szanowni Panowie (Pań tu chyba ni ma) mogą powiedzieć
    o nieograniczonym Playu?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2014-04-08 20:32:03
    Temat: Re: Overmax GPS Aero2 4 rdzenie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w wiadomości
    >Oto kilka fotek:
    >http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/Screenshot_2014-04-
    07-17-58-18.png
    >tablet w samochodzie, dokładność pozycji 2 metry :)

    To nic nie znaczy - tracka daj z pol godziny.

    > http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/Screenshot_2014-04-0
    7-22-39-51.png
    >4 rdzenie niemal na maksa -- to do J.F.

    Ale czym go tak dociazyles - 5 filmow naraz, czy demonstracja ze
    benchmark potrafi ?

    J.

  • 3. Data: 2014-04-09 00:49:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F" 534440a8$0$2228$6...@n...neostrada.pl

    > To nic nie znaczy - tracka daj z pol godziny.

    Nie wyjeżdżam poza miasto a po mieście (gdzie Truskolaski
    utopił setki milionów pln) są takie dziury, że nie zdzierżę
    pół godziny z uwagi na uszkodzenie kręgosłupa. Kwadrans -- to
    i owszem. Mogę z samochodu, mogę ze spaceru. Mogę na mapkę
    Googlastą, mogę w pliku GPX. :)

    Akurat te 2 metry mam w GPX, ale na Googlasta mapę nie rzucę.
    Mogę postawić plik.

    -=-

    Gdyby Protasiuk dożył takich Overmaxów. ;)

    7-22-39-51.png

    > Ale czym go tak dociazyles - 5 filmow naraz, czy demonstracja ze benchmark potrafi
    ?

    Benczmark (przynajmniej ten) sam z siebie tyle nie potrafi.

    -=-

    Overmax jest mocniejszy psychicznie (nie wiesza się jak
    Monster) od Monstera i można z niego normalnie korzystać.

    Ale oczęta śmieją się moje do Samsunga 12.2"...

    Inny ekran, jaśniejszy i czytelniejszy, większa powierzchnia...
    Na razie szukam miejsca w samochodzie na 10" -- miejsce nawet
    mam, ale nie mam jeszcze uchwytu. Na razie stawiam tak, że
    zasłaniam gałki radia/wentylacji/itp. Ekstra sprawa!!! I co
    najważniejsze -- można z tego korzystać w trakcie prowadzenia
    samochodu, bo to tablet. ;) A że z funkcja telefonu komórkowego... ;)

    -=-

    Kwadrans wpisywałem hasło kapciowe -- nie udało się,
    Aż tu nagle i niespodziewanie Aero2 ruszyło bez wpisywania,
    ale znacznie później. Mając już kontakt -- pociągnąłem ponad 180 MB. :)

    Rzuciłem także z tablet na Monstera, bo w smartfonie Aero2 nie ruszył. :)

    Moje 183 MB to właśnie około 2.5 GB miesięcznie.
    Tak więc kapeć sprawił, że wyrobiłem wczorajszy limit.

    Najpierw wrzuciłem film z Jutuby, później (aby zgasić ekran) włączyłem TV Trwam. :)

    W końcu włączyłem ten ekran i jadąc -- oglądałem (ściszyłem,
    bo i tak słabo słychać -- Overmax ma słabe głośniki) TV Trwam.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2014-04-09 01:38:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" li1uds$im$...@n...news.atman.pl

> [...]

    > Moje 183 MB to właśnie około 2.5 GB miesięcznie.
    > Tak więc kapeć sprawił, że wyrobiłem wczorajszy limit.

    Chyba cos nie tak -- to ponad 5.5 GB. :)

    183*30.5=5581,5
    1830000/512=3574,21875

    Chyba ciągnąłem godzinę na maxa. :) Nawet -- na OverMaxa. ;)
    Jak następnym razem dorwę się -- tez pociągną a Maxa!

    Mogę dać snapa -- jak ktoś nie wierzy, że tyle pociągnąłem. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2014-04-09 07:02:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >utopił setki milionów pln) są takie dziury, że nie zdzierżę
    >pół godziny z uwagi na uszkodzenie kręgosłupa.

    Za duzo siedzenia przed komputerem.

    Nie masz jezdzic - samochod ma stac zaparkowany, zeby bylo wiadomo ze
    pozycja jest stala.

    Akurat te 2 metry mam w GPX, ale na Googlasta mapę nie rzucę.
    Mogę postawić plik.

    >Inny ekran, jaśniejszy i czytelniejszy, większa powierzchnia...
    >Na razie szukam miejsca w samochodzie na 10"

    A po co ci, przeciez nim prawie nie jezdzisz :-P

    >Kwadrans wpisywałem hasło kapciowe -- nie udało się,
    >Aż tu nagle i niespodziewanie Aero2 ruszyło bez wpisywania,
    >ale znacznie później. Mając już kontakt -- pociągnąłem ponad 180 MB.
    >:)

    A tak, popieram, gonic ich, wpisywac i ciagnac wiecej niz poprzednio
    :-)

  • 6. Data: 2014-04-09 13:47:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F" 5344d473$0$2371$6...@n...neostrada.pl

    > Za duzo siedzenia przed komputerem.

    Od paru lat leżę (teraz też -- w łóżku) przed komputerem
    i przez kilka lat leżałem, gdy komputer stał (stoi nadal,
    ale nie ten, z którego teraz piszę -- mam w mieszkaniu
    3 desktopy (jeden niekompletny) 2 laptopy, tablet
    i smartfon) na podłodze.

    W młodszym wieku przesiadywałem długo przed komputerem.

    W Gołdapi uczą dobrego obchodzenia się z kręgielnią -- szkoda,
    że po fakcie. Szkoda, że w Polsce profilaktyka jest zaniedbywana,
    choć ja akurat wiedziałem o tym, że plecy należy mieć zawsze proste.

    Zbrodniarz Rudziński (z wojewódzkiego ośrodka żerowania
    na niepełnosprawnych) twierdzi, że pochylenie pleców nie
    zwiększa obciążenia kręgosłupa. A lekarzy ostrzegających
    przed skutkami gięcia pleców nazywa głupcami.

    > Nie masz jezdzic - samochod ma stac zaparkowany, zeby bylo wiadomo ze pozycja jest
    stala.

    Mam wrzucić tablet do bagażnika z włączonym śledzeniem?
    Wybacz, ale chyba nie wiesz, jak pracuje odbiornik GPS
    a mnie nie wolno o tym nauczać. :)

    [aby skurwysyny takie jak Rudziński nie wzięły góry nad
    ludźmi mądrymi; Rudzińskie lizną nieco wiedzy i zaczną
    tępić takich jak ja]

    Mogę wrzucić i do bagażnika, i postawić przed gałkami,
    mogę położyć pod tylną szybę (tu czyhać będą złodzieje
    i temperatura) czy w inne mejsca...

    W samochodzie mam tak zwane okno dachowe.
    (kosztowało tyle, co 5 takich Overmaxów)

    > A po co ci, przeciez nim prawie nie jezdzisz :-P

    () Wszędzie przydaje się.
    () Poza miastem drogi są równiejsze, więc wytrzymuję dłużej niż kwadrans.
    () Mogę spacerować w przerwach jeżdżenia. Krok ludzki to mniej niż
    jeden metr, ale zajść można bardzo daleko, o ile idzie się
    cierpliwie i wytrwale. :)
    () Gdybym miał dobry uchwyt ;) do tabletu, może by mnie ten uchwyt
    woził w pozycji horyzontalnej, jak w kartkach pogotowia. :)

    > :)

    > A tak, popieram, gonic ich, wpisywac i ciagnac wiecej niz poprzednio :-)

    Jak już dorwę się do koryta, to pociągnę, ile zdołam!!!
    Jak Solorz -- gdy dorwał się do koryta, to ciągnie ile może...

    +> Rzuciłem także z tabletu na Monstera, bo w smartfonie Aero2 nie ruszył.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2014-04-09 20:57:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F" 534440a8$0$2228$6...@n...neostrada.pl

    7-22-39-51.png

    > Ale czym go tak dociazyles - 5 filmow naraz,

    Tu masz 2 naraz:

    http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/Screenshot_2014-04-0
    9-20-29-42.png

    Ale te dwa nie dają prawie żadnego obciążenia. :)

    Poniżej wykalkulowane cudzołóstwo!!! Ohyda!!! Uwierz mi!!!

    http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/Screenshot_2014-04-0
    9-20-41-22.png

    Ale to wcale nie koniec:

    http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/Screenshot_2014-04-0
    9-20-42-14.png

    Tu rozmiar bezeceństwa zwiększony...

    -=-

    W tle jeszcze radio netowe, serwer FTP, pogoda...

    http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/Screenshot_2014-04-0
    9-20-53-32.png
    http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/Screenshot_2014-04-0
    9-20-53-39.png

    Wiesz, co ona śpiewa?

    Cieszmy się z małych rzeczy!!

    I ja tak uważam -- trzeba cieszyć się z małych okienek,
    dzięki którym można oglądać kilka filmów naraz. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2014-04-11 03:16:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" li456k$990$...@n...news.atman.pl

> [...]

    > Cieszmy się z małych rzeczy!!

    > I ja tak uważam -- trzeba cieszyć się z małych okienek,
    > dzięki którym można oglądać kilka filmów naraz. ;)

    Jedna taka ona (FHD) na softwerowym odtwarzaczu pobrać
    potrafi ponad połowę z 4 rdzeni chodzących na maxa. Na
    hardowym -- dwie takie zabiorą raptem 25% z dwóch rdzeni.

    Tak więc jest możliwe obciążenie wszystkich rdzeni czy nie jest?
    Dodam jeszcze, że ona (czy inny film) może iść na kilku okienkach
    naraz, przeglądarka WWW może wyświetlać coś z jutuby w okienku...
    Do tego jakieś nawigacje i zapisywacze śladów z GPS, serwery plików,
    pogodynki, zwyczajne obliczenia puszczone w tło...

    Odbiornik GPS naprawdę dokładny, ale jakoś niestabilny i oszukuje
    aplikacje zliczające niepotrzebne kilometry i szarpiące szybkością.
    Coś tu jest skopane -- i jeszcze nie wiem, co. :)

    -=-

    Ostatnimi czasy odbiorniki GPS raportują widzenie 13 satelitów naraz. :)
    Nawet ponoć pozycję ustalają na podstawie 13 sztuk. Mam snapy.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2014-04-13 13:11:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 9 Apr 2014 13:47:13 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    > "J.F" 5344d473$0$2371$6...@n...neostrada.pl
    >
    > Mam wrzucić tablet do bagażnika z włączonym śledzeniem?
    > Wybacz, ale chyba nie wiesz, jak pracuje odbiornik GPS
    > a mnie nie wolno o tym nauczać. :)

    Nie, do bagaznika nie. Chyba ze klapa z plastiku..

    > Mogę wrzucić i do bagażnika, i postawić przed gałkami,
    > mogę położyć pod tylną szybę (tu czyhać będą złodzieje
    > i temperatura) czy w inne mejsca...

    No to poloz, przywal jakims swetrem dla zamaskowania i wroc za pol
    godziny.
    Mozesz tez na parapecie polozyc.

    Wtedy w kazdym badz razie wiadomo ze pozycja byla stala, i jesli track
    wykazuje wahania to jest to blad odbiornika/GPS, a jesli kompletnie
    nie wykazuje ... to tryb samochodowy ma wlaczony :-)

    O tym jak to naprawde wychodzi, to pisalem niedawno na p.r.gps.

    P.S. static navigation - nie probowalem jeszcze.
    http://www.gpsmeter.com/index.php?page=faq12
    Na androida chyba nie ma.

    J.

  • 10. Data: 2014-04-13 19:32:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." qq5wu61sbqgy$.1vmjt7oeujllr$....@4...net

    > Nie, do bagaznika nie. Chyba ze klapa z plastiku..

    Szyba tylna.

    > No to poloz, przywal jakims swetrem dla zamaskowania
    > i wroc za pol godziny. Mozesz tez na parapecie polozyc.

    To najłatwiej.

    > Wtedy w kazdym badz razie wiadomo ze pozycja byla stala, i jesli track
    > wykazuje wahania to jest to blad odbiornika/GPS, a jesli kompletnie
    > nie wykazuje ... to tryb samochodowy ma wlaczony :-)

    Wykazuje, ale niewielkie.
    Ten odbiornik naprawdę jest dokładniejszy niż odbiornik Monstera.

    Zamierzałem nagrać 4 ślady -- 2 Monsterem i 2 Overmaxem, jadąc samochodem.
    Monster przez zaniedbanie :) został w mieszkaniu. Ślady Overmaxa mogę postawić.
    Jeden rysowany przez 'RMaps', a drugi -- przez 'Moje trasy' czy jakoś podobnie.

    RMaps:
    https://docs.google.com/file/d/0B-lWP8SC8uRaTWJHLVRa
    RTBhdTA/edit?usp=drivesdk
    Całkowity dystans: 123,67 km (mil: 76,8)
    Łączny czas: 1:23:33
    Czas w ruchu: 1:18:13
    Średnia prędkość: 88,81 km/h (mil/h: 55,2)
    Średnia prędkość ruchu: 94,87 km/h (mil/h: 58,9)
    Maksymalna prędkość: 1194,61 km/h (mil/h: 742,3)
    Średnie tempo: 0:41 min/km (1:05 min/milę)
    Średnie tempo ruchu: 0:38 min/km (1:01 min/milę)
    Najszybsze tempo: 0:03 min/km (0:05 min/milę)
    Maksymalna wysokość: 181 m (stóp: 594)
    Minimalna wysokość: 119 m (stóp: 389)
    Różnica wysokości: 224 m (stóp: 735)
    Maksymalne nachylenie: 3%
    Minimalne nachylenie: -1%
    Zarejestrowano: 11.04.2014 15:08

    Moje trasy:
    https://docs.google.com/file/d/0B-lWP8SC8uRaaUN5Rjda
    WnBZZW8/edit?usp=drivesdk
    Całkowity dystans: 71,97 km (mil: 44,7)
    Łączny czas: 1:38:31
    Czas w ruchu: 34:57
    Średnia prędkość: 43,83 km/h (mil/h: 27,2)
    Średnia prędkość ruchu: 123,52 km/h (mil/h: 76,8)
    Maksymalna prędkość: 123,52 km/h (mil/h: 76,8)
    Średnie tempo: 1:22 min/km (2:12 min/milę)
    Średnie tempo ruchu: 0:29 min/km (0:47 min/milę)
    Najszybsze tempo: 0:29 min/km (0:47 min/milę)
    Maksymalna wysokość: 182 m (stóp: 596)
    Minimalna wysokość: 119 m (stóp: 389)
    Różnica wysokości: 26760 m (stóp: 87795)
    Maksymalne nachylenie: 875%
    Minimalne nachylenie: -8%
    Zarejestrowano: 11.04.2014 13:00

    Obydwa są narysowane przez Overmaxa. Jak widać -- zawierają ciekawe błędy.

    -=-

    Porównałem wskazana Monstera Overmaxa -- Overmax jest dokładniejszy.
    Niestety to złe porównanie, bo najpierw pobawiłem się Overmaxem
    a później Monsterem -- tylko miejsce to samo.

    Możesz to opisać w kilku zdaniach?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'