  • Data: 2014-04-09 13:47:13
    Temat: Re: Overmax GPS Aero2 4 rdzenie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" 5344d473$0$2371$6...@n...neostrada.pl

    > Za duzo siedzenia przed komputerem.

    Od paru lat leżę (teraz też -- w łóżku) przed komputerem
    i przez kilka lat leżałem, gdy komputer stał (stoi nadal,
    ale nie ten, z którego teraz piszę -- mam w mieszkaniu
    3 desktopy (jeden niekompletny) 2 laptopy, tablet
    i smartfon) na podłodze.

    W młodszym wieku przesiadywałem długo przed komputerem.

    W Gołdapi uczą dobrego obchodzenia się z kręgielnią -- szkoda,
    że po fakcie. Szkoda, że w Polsce profilaktyka jest zaniedbywana,
    choć ja akurat wiedziałem o tym, że plecy należy mieć zawsze proste.

    Zbrodniarz Rudziński (z wojewódzkiego ośrodka żerowania
    na niepełnosprawnych) twierdzi, że pochylenie pleców nie
    zwiększa obciążenia kręgosłupa. A lekarzy ostrzegających
    przed skutkami gięcia pleców nazywa głupcami.

    > Nie masz jezdzic - samochod ma stac zaparkowany, zeby bylo wiadomo ze pozycja jest
    stala.

    Mam wrzucić tablet do bagażnika z włączonym śledzeniem?
    Wybacz, ale chyba nie wiesz, jak pracuje odbiornik GPS
    a mnie nie wolno o tym nauczać. :)

    [aby skurwysyny takie jak Rudziński nie wzięły góry nad
    ludźmi mądrymi; Rudzińskie lizną nieco wiedzy i zaczną
    tępić takich jak ja]

    Mogę wrzucić i do bagażnika, i postawić przed gałkami,
    mogę położyć pod tylną szybę (tu czyhać będą złodzieje
    i temperatura) czy w inne mejsca...

    W samochodzie mam tak zwane okno dachowe.
    (kosztowało tyle, co 5 takich Overmaxów)

    > A po co ci, przeciez nim prawie nie jezdzisz :-P

    () Wszędzie przydaje się.
    () Poza miastem drogi są równiejsze, więc wytrzymuję dłużej niż kwadrans.
    () Mogę spacerować w przerwach jeżdżenia. Krok ludzki to mniej niż
    jeden metr, ale zajść można bardzo daleko, o ile idzie się
    cierpliwie i wytrwale. :)
    () Gdybym miał dobry uchwyt ;) do tabletu, może by mnie ten uchwyt
    woził w pozycji horyzontalnej, jak w kartkach pogotowia. :)

    > :)

    > A tak, popieram, gonic ich, wpisywac i ciagnac wiecej niz poprzednio :-)

    Jak już dorwę się do koryta, to pociągnę, ile zdołam!!!
    Jak Solorz -- gdy dorwał się do koryta, to ciągnie ile może...

    +> Rzuciłem także z tabletu na Monstera, bo w smartfonie Aero2 nie ruszył.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'