  • 41. Data: 2012-04-08 01:01:20
    Temat: Re: Oto jak nie-polskie sieci żerują na Polakach...
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
    com...

    > Wtedy nie tylko "rysowały się perspektywy", a "tam i wówczas" było o
    > wiele lepiej (więcej wolności), więc jak ktoś chciał, to miał o wiele
    > większe możliwości działania niż obecnie.

    Tam w Partii?

  • 42. Data: 2012-04-08 01:01:35
    Od: "wlasti" <w...@W...pl>

    > A jaki jest/będzie upload?

    ok DZIEKI

    bede testował coś innego niż skajp... bo u mnie nadal ma czkawke...

    Art

  • 43. Data: 2012-04-08 07:59:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-04-08 01:01, Skrypëk pisze:
    com...

    > Tam w Partii?

    Tam na rynku. Chyba nie zaprzeczysz, że wówczas założenie i prowadzenie
    biznesu było prostsze pod względem fiskalno-biurokratycznym?

    --
    Liwiusz

  • 44. Data: 2012-04-08 08:11:59
    Od: tl <t...@p...gazeta.pl>

    W dniu 2012-04-08 07:59, Liwiusz pisze:
    com...

    > Tam na rynku. Chyba nie zaprzeczysz, że wówczas założenie i prowadzenie
    > biznesu było prostsze pod względem fiskalno-biurokratycznym?

    Wtedy trzeba było mieć "dojścia" żeby mieć "pozwolenie " i "materiały"
    Nie wspominając o "domiarze" ściąganym przez US według uznania.

  • 45. Data: 2012-04-08 08:15:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-04-08 08:11, tl pisze:
    com...

    > Wtedy trzeba było mieć "dojścia" żeby mieć "pozwolenie " i "materiały"

    Halo! Mówimy o 1992, a nie 1980.

    > Nie wspominając o "domiarze" ściąganym przez US według uznania.

    jw.

    --
    Liwiusz

  • 46. Data: 2012-04-08 09:06:17
    Od: TGor <t...@g...peel>

    On 2012-04-07 23:26, cpt. Nemo wrote:

    > Ona jest tak masakrycznie wysoka po to zeby utrzymac tak przesmiesznie
    > niskie stawki KRUS.

    Jak wysoki jest minimalny ZUS, tak serio?

    --
    Pozdr., TG
    "Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."

  • 47. Data: 2012-04-08 11:05:58
    Od: W <w...@w...pl>

    TGor wystukał, co następuje:

    > Jak wysoki jest minimalny ZUS, tak serio?

    http://www.pit.pl/zus_przedsiebiorcow_288.php

    929,43 zł - Suma składek bez dobrowolnego ubezpieczenia chorobowego (ze
    składką na Fundusz Pracy)

    981,26 zł - Suma składek z dobrowolnym ubezpieczeniem chorobowym (ze składką
    na Fundusz Pracy)

    31,73 zł - Składka na Fundusz Emerytur Pomostowych FEP

    Przy czym przz pierwsze 2 lata płacisz ciut mniej (ca 400PLN)

  • 48. Data: 2012-04-08 11:46:36
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 8 Apr 2012 09:05:58 +0000 (UTC), W napisał(a):

> [...]
    >
    > 31,73 zł - Składka na Fundusz Emerytur Pomostowych FEP
    >
    > Przy czym przz pierwsze 2 lata płacisz ciut mniej (ca 400PLN)

    Nie ma problemu z płaceniem ZUS jak firma przynosi dochód. Najgorsze jest
    to, że firma musi płacić ZUS jak przynosi straty lub wstrzymała
    działalność. To zabija prawie wszystkie małe firmy, praktycznie w ogóle
    uniemożliwiając jakąkolwiek działalność gospodarczą o charakterze
    sezonowym. Chyba żaden inny kraj Europy nie ma tak popapranego
    ustawodawstwa w tym względzie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "PC sa nikomu do niczego nie potrzbne tak jak dzisiaj nikt nie potrzebuje

  • 49. Data: 2012-04-08 11:58:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 8 Apr 2012 10:46:36 +0100, Waldek Godel napisał(a):
> [...]
    > uniemożliwiając jakąkolwiek działalność gospodarczą o charakterze
    > sezonowym. Chyba żaden inny kraj Europy nie ma tak popapranego

    Ewentualnie chce student firme otworzyc, tu cos zarobi tam cos zarobi - a
    ZUS musi placic stale ..

    J.

  • 50. Data: 2012-04-08 12:23:28
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-04-08 11:58, J.F. wrote:

    > Ewentualnie chce student firme otworzyc, tu cos zarobi tam cos zarobi - a
    > ZUS musi placic stale ..
    >
    > J.

    No nie jest az tak tragicznie - przy pierwszym zalozeniu dzialalnosci
    (lub kolejnym po dluzszej przerwie, tego nie jestem pewien bo nie
    korzystalem) jest obnizona skladka zusowska na 2 lata. Razem ze
    skladkami zdrowotnymi calosc wynosi 400zl miesiecznie.
    Nie wiem tez jak dokladnie wyglada zawieszenie dzialanosci, pamietam ze
    znajomy zajmujacy sie wykonczeniem wnetrz czestno na okrez zimowy
    zawieszal dzialalnosc.