  • Data: 2011-12-19 11:52:01
    Temat: Re: Oszczednosci zarowkowe
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Obaj Panowie coś dziwnie piszecie. Oscypki robi sie na hali. Baca
    > przecież nie zostawi owieczek samiućkich i nie będzie dymał do Janka
    > po mleko od krowy. Zwłaszcza drzewiej, bo dzisiaj to sobie może takie
    > mleko zamówić na Allegro z dostawą na halę przez kuriera. Dodatek mleka
    > krowiego był w oscypkach już dawno, ale przeważnie od krów co się je na
    > górze trzymało.

    JA akurat polemizuję z wydumaną tezą, że na terenach działania bacy nie
    ma już gospodarstw w których mógłby kupić mleko krowie. Zresztą po co mu
    mleko krowie? Żeby robić oscypki niezgodnie z recepturą jaką zgłosili do UE?

    > Ale na Podkarpaciu nie robi sie oscypków.

    Faktycznie, to małopolskie. Jeszcze większa nędza - 3,8ha.
    http://www.tvr24.pl/wiadomosc-Mamy_male_gospodarstwa
    -93.html

    > Baca też swój honor ma. Co mu krucafuks jakiś urzędas będzie w bryndzotron
    > patrzył i homologacji na żętycer wymagał.

    Pewnie. Przyzwyczajeni, że mogli bezkarnie ceprów w ciula robić
    sprzedając im produkt oscypkopodobny. Teraz sobie zarejestrowali ten
    produkt żeby nikt inny nie zarobił i muszą te swoje podróby ocypków
    sprzedawać pod inną nazwą.

    --
    pozdrawiam
    MD