  • Data: 2009-11-04 23:34:01
    Temat: Re: Oświadczyny
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Pszemol" h...@p...onet.pl

    > Czy Ty człowieku nie rozumiesz po polsku jak się do Ciebie
    > pisze, że nie interesuje tu nikogo czy Ciebie jakaś laska łyka
    > czy nie łyka? Tu jest grupa o fotografii cyfrowej, nie szukaj
    > tu ludzi do wypłakiwania się im w rękach. Psychicznie niestabilny
    > jesteś czy co? Nie masz przyjaciół którym możesz się zwierzać?

    Hm... Pisałem o ładowarce do akumulatorków... ;)
    PowerEx MH-C9000 http://cyber-shop.pl/product_info.php?products_id=74
    5

    Nie łyka starych akumulatorków, ale i nie pali ich, choć stara
    się je ładować prądem 1 A, co dla nich jest dawką śmiertelną. :)

    Łyka i AA (grube i długie) i AAA (cienkie i krótkie) ale tylko porządne.
    Jakieś Cameliony odpadają. :) Inne stare też. :)

    Natomiast Philipsy 1600 from PRC mają więcej niż 1600 mAh. :)

    Jeszcze nie ładowałem Eneloopów. :) From JaPan (albo i OnPan)
    w cenie 6 złotych z groszami... Panasonicki from PRC odpowiednie do
    Eneloopów to porażka... Nieco ponad 600 mAh zamiast 800 deklarowanych.

    Chciałem najpierw potestować z różnymi akumulatorkami (a mam tego
    całe masy) aby później opisać wrażenia, ale że byłeś niecierpliwy... :)
    Cykl ładowania i rozładowywania trwa i trwa... Można nawet ładować
    prądem o wartości tak zwanej 0.1C -- czyli na przykład 50 mA dla
    akumulatorka, o pojemności nominalnej 500 mAh. :)

    -=-

    IMO świetna zabawka. :)
    Chciałem też zapytać o wrażenia z BC700 i BC 900 -- jest do nich podobna w swej
    pracy.

    -=-

    Pojęcia nie mam, jak mogłeś pomylić ładowarkę z laską... ;)
    No nic... jakoś to będzie...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'