  • Data: 2009-10-23 16:48:15
    Temat: Re: Ostrzeżenie przed firmą Foto-Net z Sopotu
    Od: "marcan" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Mikolaj Tutak" napisał
    > Opisz to na www.opineo.pl oraz innych serwisach z opiniami o sklepach
    > online.
    Dodałem swoją opinię. Ukaże się lub nie, ponieważ "Wszystkie opinie są
    sprawdzane pod kątem ich zgodności z regulaminem. Jeżeli Twój komentarz nie
    ukaże się w przeciągu trzech dni oznacza to, że nie został zaakceptowany
    przez moderatora." Moderator kontaktuje się ze sklepem więc różny może być
    efekt mojgo działania. Widziałem jednak, że moja opinia nie była pierwszą
    negatywną. Sklep sam prosi zazwyczaj o opinię pozytywną, negatywną wpisują
    tylko Ci najbardziej wyprowadzeni w pole.