  • Data: 2009-10-27 23:25:03
    Temat: Re: Ostrzeżenie przed firmą Foto-Net z Sopotu
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "marcan" napisał
    > Kolejny raz jestem straszony (pośrednio). Czy to jakaś mafia jest, że nie
    > mogę ich spokojnie skrytykować za ich złe praktyki? Nie doczytałem na
    > Grupie wcześniej kto prowadzi ten sklep (dane mam tylko z ich strony) i co
    > to za osobistość?

    Nieeee : )
    Obie osoby, które można znaleźć na stronie "O nas" udzielały się kiedyś na
    p.r.f.c. Pan częściej i z tego co pamiętam nawet sensownie i sympatycznie.
    Potem coś kojarzę, że było jakieś niewielkie nieporozumienie w związku z
    czyjąś reklamacją, nieco niefortunnie rozegrane.
    W sumie od paru ładnych lat nikt z nich nie pisywał oficjalnie.

    adam