  • 61. Data: 2016-06-18 22:39:49
    Temat: Re: Ostrzeżenie dla lubiących jeździć na d.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-06-18 o 20:00, cef pisze:

    > Ja to prawie wszystko robię, ale samochód nie hamuje
    > od tego gwałtownie, więc nie ma takiego prostego rozszerzenia
    > na te czynności.

    Jak ktoś naciska hamulec to samochód hamuje, jak naciska gwałtownie
    to pojazd hamuje najszybciej jak jest w stanie.
    A zabieranie PJ za to że ktoś równocześnie sprzęgło sobie
    nacisną jest pomysłem idiotycznym, więc dodałem inne idiotyczne.
    A może przegapiłem ustawę zakazującą naciskania sprzęgła w czasie
    hamowania ?

    Pozdrawiam

  • 62. Data: 2016-06-18 23:10:31
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-06-18 o 22:39, RadoslawF pisze:

> [...]
    > nacisną jest pomysłem idiotycznym, więc dodałem inne idiotyczne.
    > A może przegapiłem ustawę zakazującą naciskania sprzęgła w czasie

    Aaaa, o to chodzi.
    Spór sam w sobie idiotyczny - zwłaszcza,
    że inicjujący wątek nie miał zamiaru hamowania -
    to wymyślił już ktoś po drodze w tym wątku.
    Z drugiej strony mimo, że nie mam nic przeciwko wciskaniu sprzęgła
    przy hamowaniu - niech ktoś sobie tak robi i nie musi tracić prawka z
    tego powodu, ale chodzi chyba o wciskanie
    sprzęgła przy hamowaniu AWARYJNYM i tu już szczerze powiedziawszy
    jak ktoś ma odruch w sytuacji zagrożenia (czy w sytuacji wymuszającej
    hamowanie)
    deptania lewą nogą, to ja nie chciałbym jechac przed nim. :-)

  • 63. Data: 2016-06-19 00:10:25
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Czarek"

    > Cóż za idiotyczna odpowiedz...
    > ---
    > Przerosła ?

    Ciebie przerosły wymagania potrzebne do zmiany czytnika news,
    ---
    Czyli co ? Nie umiem go przekompilować ?

    więc nie
    osądzaj innych, bo twoja wiedza w porównaniu z nimi jest zerowa.
    ---
    Na temat zmiany ? No to nie w kij pierdział.

  • 64. Data: 2016-06-19 00:14:48
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 16 Jun 2016 16:00:41 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >W Poznaniu maja juz płatnosc karta.

    W Warszawie też. Już dawno :)

    >Ale reszta jak to w urzedniczym swiatku...
    >- rejestracja przez internet - dzis mozesz sie zarejestrowac na termin za 2
    >tygodnie...

    Na najbliższy poniedziałek.

    >- po co trzeba przynosic tablice jak sie przerejestrowuje samochód w ramach
    >tego samego UK

    Bo Pani/Pan musi nakleić swoją certyfikowaną ręką nowe naklejki
    legalizacyjne. Nie wierzą Obywatelowi ;)

    >- w ogole po co to łazenie z tablicami i po co wymiana tablic...

    J.w. No i jakbyś całe życie na jednych tablicach jeździł to nie
    zarobili by na tym kawałku blachy.

    >- dlaczego twardego dowodu nie przesyłają poczta?

    Bo nie. I co mi Pan teraz zrobi? ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 65. Data: 2016-06-19 08:30:44
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 18.06.2016 o 23:10, cef pisze:

> [...]
    > Z drugiej strony mimo, że nie mam nic przeciwko wciskaniu sprzęgła
    > przy hamowaniu - niech ktoś sobie tak robi

    Ale po co?
    Chciałbyś kupić auto po kimś takim?
    To że ktoś tak robi, oznacza, że nie wie po co jest sprzęgło i ktoś go
    źle nauczył.
    Niech więc nauczy się jeździć prawidłowo - i wtedy dopiero powinien
    dostać prawko.

    To naprawdę nie jest przywilej, który należy się każdemu.
    Należy się tylko temu, który potrafi jeździć prawidłowo.

  • 66. Data: 2016-06-19 10:52:41
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-06-19 o 08:30, Cavallino pisze:

    > Ale po co?
    > Chciałbyś kupić auto po kimś takim?

    Nie wiem po co. Jest to głupie zachowanie;
    w sumie parę elementów będzie zużytych nadmiernie,
    ale jakiegoś wielkiego efektu bym nie oczekiwał
    kupując po kimś takim.

> [...]
    >
    > To naprawdę nie jest przywilej, który należy się każdemu.
    > Należy się tylko temu, który potrafi jeździć prawidłowo.

    A tu akurat powiedziałbym, że mam w d... prawidłowość
    jazdy z sensie wewnętrznoeksploatacyjnym i uzależnianie od tego wydania PJ.
    Tzn jeśli ktoś porusza się prawidłowo, sprawnie,
    dynamicznie, zgodnie z przepisami, potrafi ruszyć i
    zatrzymać się kiedy trzeba, to w zasadzie jakie dla mnie
    jako współużytkownika drogi ma to znaczenie?
    Kwestie techniki jazdy -jazdy stale na półsprzęgle, wciskania sprzęgła
    bez potrzeby,
    jazdy na zbyt niskim czy zbyt wysokim biegu itp
    czy obsługi eksploatacyjnej - wymiany płynów, hamulców itp
    pozostawmy tym, którzy będą oceniać stan techniczny przy zakupie.

  • 67. Data: 2016-06-19 11:30:10
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 19.06.2016 o 10:52, cef pisze:

> [...]
    > zatrzymać się kiedy trzeba, to w zasadzie jakie dla mnie
    > jako współużytkownika drogi ma to znaczenie?

    Ale prawo jazdy to nie tylko bezpieczeństwo.
    Na egzaminie są też elementy techniki i kierowca musi je opanować.
    Wciskanie sprzęgła przy każdym hamowaniu, to dowód na to, że tego nie
    zrobił.

  • 68. Data: 2016-06-19 11:48:21
    Temat: Re: Jak operować sprzęgłem ?
    Od: Czesław <m...@d...kd>

> [...]
    >
    > To naprawdę nie jest przywilej, który należy się każdemu.
    > Należy się tylko temu, który potrafi jeździć prawidłowo.

    Jak operować sprzęgłem podczas normalnego
    (nie awaryjnego) hamowania, aby było prawidłowo wg ciebie ?

  • 69. Data: 2016-06-19 11:52:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-06-19 o 11:30, Cavallino pisze:

    > Ale prawo jazdy to nie tylko bezpieczeństwo.
    > Na egzaminie są też elementy techniki i kierowca musi je opanować.
    > Wciskanie sprzęgła przy każdym hamowaniu, to dowód na to, że tego nie
    > zrobił.

    Nie przy każdym ale przy gwałtownym.
    Nie wiem jak teraz ale kiedyś uczono aby wciskać też sprzęgło.
    Dowiem się wreszcie jaki przepis tego zakazuje lub dlaczego
    uważasz to za niewłaściwe ?

    Pozdrawiam

  • 70. Data: 2016-06-19 12:00:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik j...@i...pl ...

    > W Warszawie też. Już dawno :)

    U nas to nie wiem czy od dawna bo az tak czesto nei bywam.
    Ale własnie musze jechac, stad wiem ze karte maja.

    > Na najbliższy poniedziałek.

    Sam widzisz, ze to tylko lenistwo i bezmyslnosc urzedników w Poznaniu a nie
    jakies ogólne "niedasie"

    > Bo Pani/Pan musi nakleić swoją certyfikowaną ręką nowe naklejki
    > legalizacyjne. Nie wierzą Obywatelowi ;)

    A po co ta naklejka...?

    > J.w. No i jakbyś całe życie na jednych tablicach jeździł to nie
    > zarobili by na tym kawałku blachy.

    Czyli robią z ludzi idiotów dla własnego zysku...

    > Bo nie. I co mi Pan teraz zrobi? ;)

    Nic poza ocenieniem miernie ich pracy.
    Mowisz, ze urzednikom miło, ze ludzie patrza na nich jak darmozjadów bez
    ambicji...? Nie sadze... Przynajmniej czesc musi miec jakas ambicje.