  • 51. Data: 2016-06-18 14:51:33
    Temat: Re: Ostrzeżenie dla lubiących jeździć na d.
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** spider pisze tak:

    > Przez litość nie wspomnę o diagnostach co za żarówkę do tablicy
    > rejestracyjnej nie chcieli dać pieczątki

    Oni to odbierają jako brak szacunku, że pojechał z marszu i nawet
    świateł nie chciało mu się obejrzeć.

    Kiedyś 1998r chyba miałem przecięty kabel przy klapie i tablica nie
    świeciła to tak mnie opierdolił aż mi poszło w pięty.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 52. Data: 2016-06-18 15:00:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > Jeśli przychodzisz z sześcioma pieczątkami od nich tzn że dałeś im
    > zarobić co najmniej 600zł (bez gazu), że ich lubisz, wspierasz, dajesz
    > im pracę, że ich się nie boisz i nie jesteś kombinatorem co skacze z
    > kwiatka na kwiatek.
    >
    > Jeśli dodatkowo przyjdziesz w ubraniu roboczym, branżowym, służbowym
    > mechanika, strażaka, wodkana, gazownika, energi to jest domniemanie że
    > jeśteś chłop na schwał co ma pojecie o technice, mechanice a nie
    > androidowa pizda król relaksu co może narobic kłopotów i na którego
    > trzeba bacznie uważać co się przy nim robi i mówi.

    Chyba lekko wspolczuje rozterek zwiazanych ze zrobieniem przeglądu.
    A moze zazdroszcze pieknego umysłu... :)))

  • 53. Data: 2016-06-18 15:00:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Jeżeli nie zrozumiałes mojego przerysowanego okreslenia samochodu jako
    > broni to trudno. Powiem ci jednak, ze w Polsce zdecydowanie wiecej osób
    > ginie przez samochody niz przez pistolety czy karabiny.
    > ---
    > No i jeszcze w wypadku promu kosmicznego.

    Cóż za idiotyczna odpowiedz...
    Nie, w wypadku promu kosmicznego nie ginie duzo ludzi...

  • 54. Data: 2016-06-18 17:02:15
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

> [...]
    > ginie przez samochody niz przez pistolety czy karabiny.
    > ---
    > No i jeszcze w wypadku promu kosmicznego.

    Przerosła ?

  • 55. Data: 2016-06-18 17:17:13
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 18.06.2016 o 17:02, re pisze:

    > Użytkownik "Budzik"

    > Cóż za idiotyczna odpowiedz...
    > ---
    > Przerosła ?

    Ciebie przerosły wymagania potrzebne do zmiany czytnika news, więc nie
    osądzaj innych, bo twoja wiedza w porównaniu z nimi jest zerowa.

    --
    Czarek

  • 56. Data: 2016-06-18 17:35:06
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 17.06.2016 o 21:44, Marek pisze:
    > Czy ktoś może mi wyjaśnic o co chodzi z tym wiciskaniem hamulca lewą
    > nogą w automacie?

    Część samochodów ma tak szeroki pedał hamulca, że lewą nogą jest
    osiągalny tak samo łatwo jak typowy pedał sprzęgła. Wystarczy już tylko
    siła przyzwyczajenia.

    > Skąd ten odruch w manualu wciskania sprzęgła przy hamowaniu, tym
    > bardziej gwaltownemu?

    Pewnie strach przed zdławieniem i zgaszeniem silnika.

    > Wiele lat jeździłem reczniakiem, później przesiadłem się na automat, ale
    > nigdy nie wpadłem na pomysł używania lewej nogi w automacie.

    U mnie było podobnie - 7 lat codziennej jazdy manualem, potem
    bezproblemowa przesiadka.

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 57. Data: 2016-06-18 17:39:07
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 18.06.2016 o 17:35, Grzegorz Tomczyk pisze:

    > Pewnie strach przed zdławieniem i zgaszeniem silnika.

    Czyli typowe gamulstwo i nieogranięcie.
    Za coś takiego nie powinni dawać prawka, bo to świadczy o tym, że gość
    nie kontroluje tego co robi.

  • 58. Data: 2016-06-18 19:54:58
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Czyli typowe gamulstwo i nieogranięcie.

    Brednie piszesz.

    > Za coś takiego nie powinni dawać prawka, bo to świadczy o tym, że gość
    > nie kontroluje tego co robi.

    Dlaczego tylko za niekontrolowane ruchy nogą ? Za podobne ręką też.
    I w ten sposób zabrać prawo jazdy wszystkim którzy w czasie jazdy
    drapią się po głowie, przygładzają włosy, dłubią w nosie, uchu czy
    zębach. Dlaczego się ograniczać ?

    Pozdrawiam

  • 59. Data: 2016-06-18 20:00:32
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-06-18 o 19:54, RadoslawF pisze:

> [...]
    > I w ten sposób zabrać prawo jazdy wszystkim którzy w czasie jazdy
    > drapią się po głowie, przygładzają włosy, dłubią w nosie, uchu czy

    Ja to prawie wszystko robię, ale samochód nie hamuje
    od tego gwałtownie, więc nie ma takiego prostego rozszerzenia
    na te czynności.

  • 60. Data: 2016-06-18 20:09:46
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Budzik pisze tak:

    > Chyba lekko wspolczuje rozterek zwiazanych ze zrobieniem
    > przeglądu. A moze zazdroszcze pieknego umysłu... :)))

    Samo życie. Pani w okienku też ma kredyt do wykarmienia ;)

    W dzisiejszych czasach taka złota fucha gdzie siedzisz we czterech i
    przez 70% czasu antenowego czekasz na samochody to malinka.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.